Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً اعلام کرد بازی نمایندگان ایران و عربستان در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا همچنان در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پایان مراسم قرعه‌کشی مسابقات فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا در مقر AFC تأیید کرد که بازی‌ نمایندگان ایران و عربستان همانند دو سال اخیر در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد تأکید کرد که تنها نمایندگان این دو کشور باید در زمینی بی‌طرف بازی و نمایندگان کشورهای دیگر در زمین خود باید از حریف میزبانی کنند که این بدین معناست که نمایندگان امارات باید به ایران و قطر سفر کنند.

ویندسور جان در ادامه گفت که بازی‌های رفت نمایندگان ایران و عربستان در زمینی بی‌طرف برگزار خواهد شد و AFC در مورد بازی‌های برگشت نیر تصمیم‌گیری خواهد کرد و تأکید کرد هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

به گزارش تسنیم استقلال با الهلال و تراکتورسازی با الاهلی امارات همگروه است.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد

عربستان احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش می‌دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، عربستان به عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده نفت دنیا احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته افزایش می‌دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً 70 تا 90 سنت افزایش یافته و به 3 دلار در هر بشکه  بالاتر از شاخص عمان/دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.
اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شداحتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیا

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.
تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد 1.65 میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.
عرضه بالای نفت خام سبک و حاشیه‌های پایین سوددهی نفتا احتمالاً افزایش قیمت نفت فوق سبک عرب را بین 30 تا 50 سنت در ماه ژوئن نگه می‌دارد. قیمت‌های رسمی فروش نفت عربستان معمولاً پنجم هر ماه منتشر شده و قیمت گذاری نفت ایران، کویت و عراق را مشخص می‌کند، یعنی حدود 9 میلیون بشکه در روز فروش نفت به آسیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
شرکت نفت آرامکوی عربستان قیمت‌ نفت را بر اساس توصیه مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود طی ماه‌های گذشته، بر اساس سوددهی و قیمت محصولات تعیین می‌کند.
انتهای پیام/59

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان