Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار خومه زار از اعطای زمین مسکونی و تجاری و همچنین خودروی گرانقیمت به دانش آموزان موفق خومه زاری در کنکور سراسری سال 97 خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ شهردار جوان و جویای ترقی علم و فرهنگ شهر خومه زار از توابع شهرستان نورآباد ممسنی با انتشار خبری انگیزه کنکوری های این دیار را برای  رسیدن به رتبه های برتر کنکور دو چندان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایگاه خبری چهارفصل در راستای انتشار این خبر با ابوطالب جعفری شهردار خومه زار ارتباط تلفنی برقرار نمود که وی علت این کار را چنین توضیح داد: ضمن عرض سلام و ادب، همشهریان عزیز و پشت کنکوری ها مطمئن باشند که جایزه رتبه بندی شده در صورت موفقیت جوانان  خومه زاری در کنکور سراسری محقق خواهد شد.

 

شهردار خومه زار بیان کرد: این شهرداری هم زمین و هم قطعه تجاری در اختیار دارد و طبق ماده 17 شهرداری ها و مطابق قانون، شهرداری می تواند بعنوان هدیه به شهروندان خود تقدیم نماید، هدیه ماشین هم به همین صورت می تواند قابل اجرا باشد.

 

جعفری گفت:  در راستای اجرای این برنامه با یکی از خیرین منطقه صحبت هایی شده است که بخشی از تامین مالی این هدایا را تقبل نموده است.  برای تحقق این موضوع از قبل برنامه ریزی شده است و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

 

وی در مورد انگیزه این کار چنین اظهار کرد: انگیزه این کار برای شور و اشتیاق بیشتر جوانان و پای کار بودن این عزیزان برای ادامه تحصیلات دانشگاهی این مرز و بوم  می باشد که لازم دیدیم بنا به تکلیفی که بعنوان شهردار این منطقه بر گردن ما گذاشته شده در این راستا ادای دین نماییم.

 

این مقام شهرداری ادامه داد: برای راه یافتگان به دانشگاهها طبق جدول رده بندی شده محدودیتی وجود ندارد و هر تعدادی از شهروندان که به این موفقیت دست یابند بدون شک از هدایای مذکور بی نصیب نخواهند شد. این امر تنها برای نهادینه شدن توفیق علم و دانش اندوزی منطقه در حال اجرا می باشد.

 

جعفری گفت: کسانی که تبلیغ می کنند این کار خارج از وسع شهرداری خومه زار و اغراق آمیز است بدانند که این عین حقیقت است و با توجه به در اختیار بودن منابع مورد نظر و طبق ماده تبصره شهرداری و قانون چه چیزی بالاتر از این که شهرداری این هدایا را با افتخار به شهروندان خود بعنوان هدیه تقدیم نماید.

شهردار خومه زار توضیح داد: هدف اصلی از اجرای این برنامه در راستای انقلاب فرهنگی برای فرزندان خومه زاری می باشد و این برنامه چیزی نبوده که یک شبه تصمیم گرفته شده باشد بلکه حاصل چندین سال که بصورت شفاهی در حال رایزنی و کم و کیف کار بودیم.

 

ابوطالب جعفری در پایان گفت:  با مکتوب کردن این عمل فرهنگی و تبلیغ آن در رسانه ها تاکید داشتم که حتما نام حقیر را بعنوان پاسخگو بودن در اجرای آن قید نمایند. در آخر امیدواریم که دانش آموزان پشت کنکوری به همراه خانواده های محترم شهر خومه زار با انگیزه دادن بیش از بیش در این امر خطیر که بدون شک در آینده شهر و دیار خویش مثمر ثمر خواهد بود ما را یاری نمایند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) که از روز شنبه (یک اردیبهشت 1403) در بخش بانوان در همدان آغاز شده بود، امروز با معرفی نفرات برتر در رده سنی نوجوانان دختران به پایان رسید.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:
وزن 47- کیلوگرم:

1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 لغایت 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یک لغایت 6 اردیبهشت در بخش بانوان در استان همدان پیگیری شد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور