Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: 34 طرح شامل مسجد و مدرسه توسط بنیاد برکت در همدان احداث و بهره برداری شده است.

فرزاد تیموری روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان همدان یادآوری کرد: تاکنون از طرف بنیاد برکت نسبت به تعهد تامین اعتبار ساخت 54 مدرسه با 286 کلاس با تعهد مالی 231 میلیارد و 283 میلیون ریال اقدام های صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تاکنون چندین مدرسه در مجموع با 177 کلاس درس و با تعهد مالی 121 میلیارد و 289 میلیون ریال بهره برداری شده است.
وی ادامه داد: همچنین از سوی بنیاد برکت نسبت به تعهد تامین اعتبار 12 مسجد با زیر بنای یک هزار و 200 متر و با تعهد مالی 12 میلیارد زیال اقدام صورت گرفته است.
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان بیان کرد: در مجموع اجرای 66 طرح شامل مسجد و مدرسه از سوی بنیاد برکت آغاز شده که تاکنون 34 طرح بهره برداری و 32 طرح در حال اجرا است.
تیموری تاکید کرد: وظیفه این اداره کل نوسازی، توسعه، و تجهیز مدارس، اماکن و طرح ها مربوط به آموزش و پرورش استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازماندهی و راهبری طرح های خیران و مشارکت های مردمی در همدان است.
وی اظهارکرد: هم اینک 285 طرح استانی، 63 طرح ملی و 13 طرح خیرساز مشارکتی در حال اجرا است که هر ساله شاهد افزایش اعتبار این طرح ها هستیم.
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان بیان کرد: میزان اعتبار اداره کل نوسازی مدارس همدان در چهار سال گذشته 3.5 برابر افزایش داشته است.
تیموری افزود: اعتبار سالجاری این اداره کل 504 میلیارد و 557 میلیون ریال و در قالب 258 طرح استانی تعریف شده است.
وی اضافه کرد: 51 طرح این اداره کل در شهرستان همدان در حال اجرا است که می توان به عنوان نمونه 15 طرح آموزشی، 16 طرح تجهیزاتی، 10 طرح ورزشی، 6 طرح اداری و چهار طرح فرهنگی را مثال زد.
وی گفت: از محل اعتبارات ملی نیز طرح های آموزشی، ورزشی، استاندارد سازی سیستم گرمایشی و تجهیزاتی در حال اجرا است.
به گزارش ایرنا، بنیاد برکت در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در 20 آذر ماه سال 1386 از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاسیس شد تا به عنوان مجموعه‌ای برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام‌المنفعه، در مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته فعالیت کند.
مدرسه‌‌ سازی یکی از محوری ‌ترین و مهم ‌ترین فعالیت‌های این بنیاد است که در راستای منویات معظم له در روستاها و مناطق محروم کشور انجام می‌‌شود.
حدود 285 هزار دانش آموز در 2 هزار و 800 آموزشگاه استان همدان با بیش از 12 هزار کلاس درس تحصیل می کنند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی