Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@21:57:10 GMT

ترکیب استقلال برابر سپاهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۰۲۶

ترکیب استقلال برابر سپاهان اعلام شد

به گزارش ایسکانیوز ، وینفرد شفر یازده استقلال_عکس">استقلال_برابر_سپاهان_اعلام_شد">بازیکن استقلال برای دیدار با سپاهان را معرفی کرد.


به این ترتیب استقلال این دیدار را با ترکیب حسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید استقلال_برابر_سپاهان_اعلام_شد">ابراهیمی، چپاروف، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی و علی قربانی آغاز می کند.


بر اساس ترکیب اعلام شده از سوی شفر، وریا غفوری به ترکیب اصلی باز گشته و امیدنورافکن نیز جانشین میلاد زکی پور در سمت چپ دفاعی شده است تا ترکیب خط دفاع استقلال با حضور این دو بازیکن در کنار چشمی و مجید حسینی شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبی ها در خط میانی نیز از قائدی و شجاعیان در کنار ابراهیمی و چپاروف استفاده می کنند تا اسماعیلی و قربانی مهاجمان استقلال در این دیدار حساس برابر سپاهان باشند.
حسین حسینی نیز مانند دیدارهای قبلی استقلال دروازه بان اول این تیم است و در غیاب حیدری، امید ابراهیمی برابر تیم سابق خود بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

602

فوتبال باشگاه استقلال ایران لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیررضا رفیعی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!