Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه شنبه شب، گل زسکا مسکو در برابر منچستریونایتد در حالی توسط ژاگوئف به ثمر رسید که مدافعان یونایتد به خیال آفساید، ایستاده بودند. خوان ماتا در مصاحبه بعد از بازی، از هم تیم هایش خواسته است که در مورد قوانین جدید آفساید دقت بیشتری به خرج دهند.

طرفداری- سه شنبه شب دو تیم منچستریونایتد و زسکا مسکو در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زسکا  توانست ابتدا توسط گل آلن ژاگوئف از حریف نامدارش پیش بیافتد. گل ژاگوئف در حالی به ثمر رسید که شوت ویتینیو به صورت تصادفی به او برخورد کرد و وراد دروازه سرخیو رومرو شد. مدافعان یونایتد بعد از این صحنه، اعتقاد داشتند که گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

اگرچه هنگام به ثمر رسیدن گل، ژاگوئف بین آخرین مدافع منچستریونایتد در داخل زمین و دروازه بان این تیم، رومرو، ایستاده بود. اما مطابق قوانین فیفا، دالی بلیند، مدافع یونایتد، که در واقع خارج از زمین مسابقه افتاده بود، آفساید را پر کرده بود. قوانین در این باره می گویند:

چنانچه بازیکنی به هر دلیل بدون اجازه داور از زمین مسابقه خارج شود، تا زمان توقف بعدی بازی (به دلیل خطا یا اوت)، به نحوی جزِ بازیکنان داخل زمین محسوب شده و دارای موقعیت و خط آفساید خواهد بود.

اگرچه شیاطین سرخ توانستند در پایان با گل های لوکاکو و رشفورد به پیروزی برسند. اما خوان ماتا نگران است که مبادا چنین اشتباهاتی در دیدارهای مهم تر رخ بدهد. او در مصاحبه خود عنوان کرده است:

این یک قانون جدید است. ما دیدیم که دالی خارج از زمین افتاده است. به همین دلیل به داور اعتراض کردیم. اما بعد متوجه شدیم که مطابق قوانین، موقعیت دالی نیز به حساب می آید و او دارای خط آفساید است. بنابراین می بایست پس از این بیشتر مواظب باشیم.

برد یونایتد باعث شد که آن ها در رده اول گروه خود قرار بگیرند و این شانس را داشته باشند که احتمالا با تیم ضعیف تری در دور بعد مواجه شوند. ماتا از اینکه تیمش پیش از دربی یکشنبه مقابل منچسترسیتی، به پیروزی رسیده است ابراز خوشحالی کرد:

ما نیاز به برد داشتیم. می دانستیم که تقریبا صعود کرده ایم و تنها به یک امتیاز احتیاج داشتیم. اما ما همیشه می خواهیم پیروز باشیم. به خصوص در الدترافورد. شانس های خوبی در نیمه دوم داشتیم و توانستیم دو گل بزنیم. خوشحالیم که می توانیم در بهترین شرایط به استقبال بازی بعدیمان برویم. بازی یکشنبه بازی بزرگی است و برد در آن می تواند بسیار روحیه بخش و مهم باشد.

برد سه شنبه شب منچستریونایتد در الدترافورد، آن ها را به رکورد 40 بازی بدون شکست در خانه در تمامی رقابت ها رساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که نام‌های مطرحی برای سوت زدن چیدمان شده‌اند.

کمیته داوران و در رأس آن خداداد افشاریان با توجه به حساسیت بالای هفته‌های پایانی لیگ برتر روی استفاده از داوران کم‌تجربه برای هیچ‌کدام از مسابقات ریسک نکرده‌اند و برای هر 8 بازی این هفته از داوران باتجربه استفاده شده است.

رضا عادل، امیرسامان سلطانی، سیدرضا مهدوی، پیام حیدری، مرتضی منصوریان، یاسر همرنگ، کوپال ناظمی و بیژن حیدری 8 داور وسطی است که در بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر سوت می‌زنند که همگی نام‌های سرشناسی در جامعه داوری محسوب می‌شوند.

جالب اینکه کمیته داوران از برخی داوران سرشناس دیگر مثل علی صفایی، علی اصغر مومنی و... به عنوان داور چهارم برخی بازی‌ها استفاده کرده که این مسئله هم نشان از حساسیت در چیدمان داوران دارد.

اگرچه امکان اینکه قضاوت همه بازی‌های لیگ برتر بی‌اشتباه باشد، وجود ندارد اما می‌تواند اینطور برداشت کرد که کمیته داوران با استفاده از داوران باتجربه و مطرح قصد دارد اشتباهات را در هفته‌های پایانی و مشخصا هفته بیست و پنجم به حداقل برساند.

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم