Web Analytics Made Easy - Statcounter

خعربستانی_در_کشور_بی_طرف">برگزاري آريا - مشاور امور بين‌الملل فدراسيون عربستان_در_زمین_بی_طرف_برگزار_می_شود">برگزار_می_شود">برگزار_می_شود">فوتبال تاکيد کرد، تا زماني که راي کنفدراسيون فوتبال آسيا به فدراسيون اعلام نشود، آن را قطعي تلقي نخواهند کرد. حميدرضا آصفي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، درباره اظهارات دبيرکل کنفدراسيون فوتبال آسيا مبني بر اينکهبازي‌ رفت نمايندگان ايران و عربستان در زمين بي‌طرف برگزار مي‌شود، اظهار داشت: در جلسه‌اي که بين مسئولان AFC برگزار شد، کليت راي به نفع ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمايندگان فدراسيون فوتبال و آقاي تاج تلاش‌هاي زيادي کرده بودند که در AFC بر اساس واقعيت تصميم‌گيري شود. هيئت‌رئيسه AFC هم در جلسه‌اي که در داشت و خبري که از آن معکس کرد، روشن بود که راي و نظر در آن جلسه روي براي برگزاري ديدارهاي نمايندگان ايران و عربستان در کشورهاي دو طرف و به همان شيوه سابق است.
وي افزود: در خبري که از جلسه هيئت‌رئيسه AFC مخابره شد، فقط يکي از بندهاي آن مبهم بود که من همان زمان هم اعلام کردم که اين بند ابهام دارد، من گفتم که بايد از AFC بخواهيم يک جواب روشن بدهد و اسير سياسي‌بازي‌ و پول‌هايي که سعودي‌ها خرج مي‌کنند، نشود.
مشاور امور بين‌الملل فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: تا زماني که اين اظهار نظر دبيرکل AFC رسماً اعلام نشده، آن را قطعي تلقي نمي‌کنيم و بايد ببينم نظر قطعي AFC چيست. همان زمان که يکي از بندها دو پهلو بود، از AFC خواستيم که به‌صورت روشن و صريح راي را به نفع ايران اعلام کند. اگر واقعاً سعودي‌ها دخالت کرده و فضا را ناعادلانه به‌نفع خودشان تغيير داده باشند، ما به آن اعتراض خواهيم کرد. يکي دو روز پيش هم آقاي تاج خواستار روشن‌گري صريح در اين خصوص شده بودند، چون شنيده مي‌شد که سعودي‌ها با لابي‌گري مي‌خواهند فضا را عوض کنند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!