Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل ایرانی_ها_با_تیم_های_عربستانی_همچنان_در_زمین_بی_طرف">کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که دیدار نماینده های ایران برابر عربستان در زمین بی طرف برگزار می شود. آفتاب‌‌نیوز : با وجود آنکه پیش از این در جلسه کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد که قانون برگزاری بازی در زمین بی طرف لغو شده است اما ظاهراً در فصل جدید هم دیدار تیم های ایرانی برابر عربستانی در زمین بی طرف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش elsport، ویندزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در سخنانی تلویزیونی گفت:تا الان تنها بازی‌های که در زمین بی طرف برگزار می شود دیدار نماینده های ایران برابر عربستان است. بقیه تیم ها در زمین خود از تیم حریف میزبانی خواهند کرد.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک روسیه جریان دارد و در دور ششم، تیمآقایان و تیم بانوان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های «تولاسیتی» و «مسکوسیتی» قرار گرفتند.

در این دیدارها تیم مردان ایران با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و تیم بانوان به تساوی ۲ به ۲ دست یافت.

بدین ترتیب تا پایان دور ششم مسابقات شهرهای آسیا، تیم مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشینروسیه در جایگاه دوم و تیم ملی بانوان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر در جایگاه چهارم قرار دارد.

تیم شطرنج مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم بانوان باترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

کد خبر 6089389

دیگر خبرها

  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل