Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@22:19:29 GMT

پرورش صنعتی کبک در سمیرم+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۲۱۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و شما ، مرکز اصفهان ؛ رییس جهاد کشاورزی شهرستان سمیرم گفت : در شهرستان سمیرم 36 واحد تولید طیور فعال است که یک واحد تولید و پرورش کبک با ظرفیت یازده هزار قطعه در حال فعالیت و تولید است .
احمد تیموری افزود : این واحد تولیدی در زمینی به مساحت یک هکتار احداث شده که علاوه بر تولید کبک گوشتی تولید کبکهای مولد تخم گذار و واحد جوجه کشی را هم دارد که کار تولید کشتار و بسته بندی هم در این واحد تولیدی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : هزینه راه اندازی این واحدتولیدی یک میلیاردو 200 میلیون تومان می باشد که سه نفر اعضاء یک خانواده کار پرورش ، کشتار و بسته بندی در این واحد تولیدی را انجام می دهند .
رییس جهاد کشاورزی شهرستان سمیرم گفت : علاوه بر آورده شخصی این تولید کننده تسهیلاتی  70 میلیون تومان از ناحیه جهاد کشاورزی به این تولید کننده پرداخت شد .
این واحد تولیدی در بخش وردشت در فاصله 30 کیلومتری شمال غرب سمیرم واقع شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت