Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:37:12 GMT

درخشش ادامه‌دار آقای هیس!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۴۵۰

درخشش ادامه‌دار آقای هیس!

بیرانوند دردقیقه 50برابر تیم فوتبال پرسپولیس_پسران_برانکو_سفیدبخت_شدند">سپیدرود به 500 دقیقه کلین شیت متوالی رسید .

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در 6 بازی گذشته گلی پرسپولیس">دریافت نکرده بود وپرسپولیس_در_نیمه_نخست">بیرانوند 450 دقیقه پرسپولیس_کم_نشده_است">پرسپولیس_سپیدرود_را_سرخ_کرد_خوشبختی_شاگردان_برانکو_با_درخشش_علیپور">دروازه تیم خود را حفظ کرده بود که در دقیقه 50 این بازی، پرسپولیس_با_پیروزی_در_رشت_رکورددار_شد">بیرانوند به 500 دقیقه وتا پایان بازی دقائق مورد نظر به 540 دقیقه رسید .البته پیش از آن هم دروازه پرسپولیس 57 دقیقه برابر اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922305/برنامه_کامل_مسابقات_نمایندگان_ایران_در_لیگ_قهرمانان_آسیا_2018_عکس">استقلال خوزستان بسته نگه داشته شده بود که این 56 دقیقه کلین شیت توسط رادوشویچ، گلر تیم فوتبال پرسپولیس ثبت شده بود.


پرسپولیس_با_پیروزی_در_رشت_رکورددار_شد">بیرانوند البته در بازیهای گذشته کار خیلی سختی برای بسته بودن گل خود نداشته است اما در بازی برابر سپیدرود، پرسپولیس_صفر">بیرانوند 3 حرکت جذاب برای بسته نگه داشتن پرسپولیس_سه_امتیاز_شیرین_از_رشت">دروازه تیمش انجام داد ویکی از بازی های خوب خود را تجربه کرد.


امروز پرسپولیس_کم_نشده_است">پرسپولیس 596 دقیقه متوالی کلین شیت متوالی را در این عرصه ثبت کرده است وبیرانوند هم 540 دقیقه متوالی در مسابقات خود گل نخورده است.نکته جالب این که در 44بازی متوالی از لیگ های امسال وسال گذشته پرسپولیس_کم_نشده_است">پرسپولیس تنها 20 گل خورده است.

پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!