Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛  پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، در آیینی در سالن ابن سینای شهرکرد تجلیل شدند.

در این برنامه، در گروه علوم پایه پزشکی از هدایت الله شیرزاد، داریوش فاتحی، اسماعیل شریفی و در گروه علوم بالینی پزشکی از پروین صفوی، سید محمود میرحسینی و افسانه نادری تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از رضا مسعودی و معصومه دل‌آرام به عنوان پژوهشگران برتر دانشکده‌های پرستاری و مامایی و از الهه توسلی به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده بهداشت و پیراپزشکی و از زهرا لری گویینی به عنوان پژوشگر برگزیده جوان تقدیر گردید.

پژوهشگران برگزیده در گروه کارشناسی هم پیام قاسمی، مصطفی غلامی و پژوهشگران برگزیده در گروه دانشگاهها_نیست">دانشجویان مجید اسدی سامانی، سارا مغاره و صدرا انصاری پور بودند.

از محمدسعید جامی فروشانی به عنوان فناور برتر دوره و تینا جعفری به علت انتشار مقاله در مجلات ۱۰ درصد برتر دنیا هم در این مراسم تجلیل شد.

دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و هم اکنون دارای ۶ دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، فناوری‌های نوین، پرستاری و مامایی در شهرکرد و پرستاری در بروجن است.

انتهای پیام/ش پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی