Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:30:13 GMT

آمادگی کامل حزب‌الله برای مقابله با صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۴۸۴

آمادگی کامل حزب‌الله برای مقابله با صهیونیست‌ها

جانشین سید حسن نصرالله بر آمادگی کامل حزب‌الله برای مقابله با هرگونه تجاوز تاکید کرد.

به گزارش مشرق، شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب‌الله گفت که حزب‌الله لبنان برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم اسرائیل_است">صهیونیستی در بالاترین سطح آمادگی خود به‌ سر می‌برد.

وی در حاشیه سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: ما امروز در بالاترین سطح آمادگی هستیم و به حضورمان در میدان ادامه می‌دهیم و همانگونه که بارها گفتیم اگر رژیم صهیونیستی به تجاوز بیندیشد، ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر نمی‌کنم که در چنین شرایطی، اسرائیل به تجاوز فکر کند. 

وی تاکید کرد که حزب‌الله به از بین بردن تروریسم تکفیری در منطقه به عنوان پروژه‌ای دائمی ادامه می‌دهد.

جانشین دبیرکل حزب‌الله گفت: ما به عنوان یک نیروی مقاومت در میدان حاضر هستیم و تا زمانی که اسرائیل به اشغالگری خود ادامه بدهد و تروریسم موجود باشد و تا زمانی که غرب بر ما به خاطر محروم کردنمان از استقلال و آزادی در تصمیم‌گیری فشار بیاورد، دائما در حالت نبرد خواهیم بود.

سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی  روز سه‌شنبه با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران و شماری از مسئولان کشوری و لشکری و علمای جهان اسلام آغاز به کار کرد.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال کامل شد

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک