Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@04:10:04 GMT

جشنواره فصل سبز نوين برگزار مي شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۵۵۱

جشنواره فصل سبز نوين برگزار مي شود

خبرگزاري آريا- همزمان با روز ملي بيمه و در راستاي ارج نهادن به اعتماد و همراهي هموطنان گرامي، "جشنواره فصل سبز نوين" برگزار مي شود.
به گزارش آريا، جشنواره فصل سبز نوين" از تاريخ 13 آذر (روز بيمه) تا تاريخ 14 اسفند (سالروز آغاز فعاليت شرکت بيمه نوين) در سراسر کشور و در کليه شعب و نمايندگي هاي اين شرکت برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مدت برگزاري اين جشنواره هموطنان ارجمند مي توانند با خريد تنها يک بيمه نامه علاوه بر برخورداري از تخفيف ويژه از تخفيفاتي تا 40 درصد در ساير رشته هاي بدنه اتومبيل، آتش سوزي، باربري، مسئوليت، مهندسي، مسافرتي و حوادث انفرادي براي خود و يا بستگان درجه يک (پدر، مادر، همسر، فرزند) به مدت يک سال بهره مند شوند.
علاقه مندان و بيمه گذاران محترم مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از ديگر مزاياي "جشنواره فصل سبز نوين" علاوه بر مراجعه به شعب و نمايندگي هاي شرکت بيمه نوين با مرکز ارتباط نوين با شماره 22251060-021 تماس حاصل فرمايند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

به گزارش قدس خراسان، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت: که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالاً سرقت باطری توسط این نرم‌افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
سید مرتضی میرزایی افزود: ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با ردیابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت: ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم‌افزار متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین