Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:15:40 GMT

نماینده ایران با برتری مقابل کره جنوبی به فینال رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۴۰۳۸

نماینده ایران با برتری مقابل کره جنوبی به فینال رسید

تیم ایران با پیروزی مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی، به دیدار پایانی بیست و یکمین دوره جام جهانی دانشگاه_آزاد_اسلامی_با_برتری_مقابل_کره_جنوبی_فینالیست_شد">تکواندو راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام جهانی تکواندو با حضور ۸ تیم برتر جهان از روز گذشته در سالن «تریچویله» آبیجان ساحل عاج آغاز شده که دانشگاه آزاد، نماینده کشورمان بعد از صعود به نیمه نهایی به عنوان تیم نخست، درنیمه نهایی نیز عملکرد موفقی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه آزاد در  این مرحله رو در روی تیم کره‌جنوبی قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۵۵ بر ۳۸ به برتری دست یافت و راهی دیدار نهایی شد. این تیم در مرحله مقدماتی چین و نیجر را شکست داد و با انصراف ساحل عاج به عنوان تیم نخست به نیمه نهایی راه یافت.

سروش احمدی، هادی تیران ولی پور، سید حسین احسانی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و عرفان ناظمی ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی را در این دیدار تشکیل می دهند.

دیدار نهایی امشب برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد