Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:08:31 GMT

قلعه‌نویی: بازی عجیب و غریبی بود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۴۰۷۸

قلعه‌نویی: بازی عجیب و غریبی بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دیدار عجیبی بین تیمش و نفت تهران برگزار شده اما مهم کسب سه امتیاز بوده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی عجیب و غریبی را شاهد بودیم اما مهم‌ترین مسئله برای ما کسب سه امتیاز بود که توانستیم آن را بدست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: نفت با توجه به مشکلاتی که دارد، بازی خوبی را ارائه داد اما جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم که عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند این تیم را شکست دهند. در نیم‌فصل دوم مهره‌هایی را که لازم داریم را جذب می‌کنیم تا با حضوری قدرتمند، در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم شرکت کنیم.
ادامه دارد...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین کاظمیان، بازیکن آلومینیوم، درباره پیروزی یک بر صفر این تیم برابر پیکان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم. با اینکه شایستگی‌های خوبی در طول فصل داشتیم، نتایج و جایگاه جدولی‌مان آنطور که می‌خواستیم نشد. اگر در حق‌مان بی‌عدالتی‌هایی نمی‌شد، می‌توانستیم جزء ۵-۶ تیم بالای جدول باشیم. با این حال خدا را شکر توانستیم این بازی را ببربم و دل مردم اراک را شاد کنیم و به جدول برگردیم و برای رتبه‌های بالاتر تلاش کنیم.

او در واکنش به اینکه بازیکنان پیکان اعتقاد داشتند پنالتی آنها در این مسابقه اعلام نشده است، عنوان کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما آنها حمله‌ای نداشتند. درباره آن صحنه‌ای هم که می‌گویند باید بگویم داور این صحنه‌ها را خطا نمی‌گیرد.‌ به نظرم پیکان موقعیت صددرصدی نداشت و ما سوار بازی بودیم و توانستیم با شایستگی پیروز بازی شویم.

کاظمیان در ادامه عنوان کرد: یک چیز که باید درباره خودم و بچه‌های تیم بگویم این است که تمام تلاش‌مان را برای چهار بازی آینده لیگ و مسابقات جام حذفی گذاشته‌ایم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم تا دل مردم اراک را شاد کنیم و تلاش‌های یک سال اخیرمان را به ثمر برسانیم.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی بازیکنان این تیم مطرح می‌شود، توضیح داد: این شایعات، بازی‌های رسانه‌ای است. چه به بازیکنان‌مان پیشنهاد شود و چه نشود، ما می‌خواهیم تمرکز داشته باشیم. آلومینیوم باشگاه خوبی است و اراک هم شهری است که در آن آرامش وجود دارد. برای همین تمرکزمان گذاشته‌ایم که چهار بازی را تمام کنیم و در جام حذفی هم نتایجی را که می‌خواهیم به دست بیاوریم. آخر فصل هم می‌شود این صحبت‌ها را انجام داد.

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم
  • مهم‌ترین هدفم در بازی‌سازی بالابردن نام ایران در جهان است
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود