Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@16:31:25 GMT

شاکله اصلی نیروی انتظامی، پلیس مومن و متدین است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۷۵۸۰

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،نبأ:به نقل از پایگاه خبری پلیس ، حجت الاسلام و المسلمین "بهرامی" در جمع فرماندهان ، معاونان و کارکنان غرب استان تهران با تبریک هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، گفت: امروز نگاه مردم به نظم و امنیت حاکم در کشور است و این امر زمینه همه فعالیت های مهم کشور را فراهم می کند و به جرات می توان گفت نقش نیروی انتظامی در تولید و تثبیت امنیت بی بدیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فضای حاکم بر ناجا یک فضای معنوی است، بیان داشت: امروز نیروی انتظامی در تمام شرایط در خدمت ولایت فقیه و انقلاب است و پای ارزش های انقلاب ایستاده و در پاسداری از آنها کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه افزایش معرفت کارکنان ناجا و خانواده های آنان از ضروریات و برنامه زیربنایی نیروی انتظامی است، اظهار داشت: ایمان و اخلاص کارکنان نیروی انتظامی موجب پیروزی و موفقیت آنها در انجام ماموریت ها است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:"سازمان نیروی انتظامی باید یک سازمان متدین باشد"، گفت: شاکله اصلی نیروی انتظامی، پلیس مومن و متدین است و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باید در تراز اسلام بوده و ویژگی های اسلامی را داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات سردار "محسن خانچرلی" فرمانده انتظامی غرب استان تهران به خاطر برقراری امنیت مطلوب در این استان ، خاطرنشان کرد: محیط نیروی انتظامی برای کارکنان می بایست به گونه ای باشد که خدمت و حیات در آن انسان ساز و فرهنگ سازباشد.

 

فرهادزمانی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه