Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@03:15:43 GMT

بررسی «امانتداری» در مهر تابان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۸۰۲۶

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجله صبح‌گاهی مهر تابان هر هفته با نگاه به تقویم و سبک زندگی به موضوعی خاص می‌پردازد که آیتم‌های برنامه نیز مطابق موضوع هفته است.
در برنامه هفته آینده که از روز هجدهم تا بیست و دوم آذر ماه به روی آنتن خواهد رفت، موضوع «امانتداری» مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، مخاطبان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی (۰۲۱۲۲۰۴۳۰۱۷، ۰۲۱۲۲۰۵۱۶۳۲ و شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۰۰) در این برنامه مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تلاوت‌های کوتاه و جدید نیز در ابتدای هر برنامه یکی از آیتم‌های پرمخاطب مهر تابان است. صفحه نور(قرائت یک صفحه ترتیل) راس ساعت در تقدیم شنوندگان می‌شود و پایان هر هفته(پنجشنبه) نیز تلاوت جدید و اول بار پخش به سمع قرآن دوستان خواهد رسید.
یادآور می‌شود، مهر تابان کاری است از گروه تلاوت و محافل قرآنی به تهیه‌کنندگی و سردبیری سید نورالدین سجادی و محمد سلیمی و اجرای کارشناسی محمدهادی صلح‌جو روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ صبح به صورت زنده تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن همه چیز ماست

حسینعلی شریف، موذن، استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم درباره اقدام صداوسیما در تولید برنامه‌های قرآنی امثال «محفل» گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، باید تمام شئونات زندگی‌مان با قرآن پیوند بخورد. 

شریف ادامه داد: واقعاً جای برنامه «محفل» در صداوسیما خالی بود. با هرکسی که در محافل قرآنی و حتی غیر قرآنی صحبت می‌کنم، می‌بینم از برنامه رضایت داشتند. آنقدر باید برنامه جذاب باشد، تا مخاطب بعد از دیدن آن گرایشش به قرآن بیشتر شود. 

استاد پیشکسوت قرآنی در پاسخ به هجمه‌های به راه افتاده از سوی دشمنان که می‌گویند قرآن ارتباطی با جامعه ایران ندارد، توضیح داد: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم؟ در گذشته تمام بزرگوارانمان کارشان را با قرآن آغاز می‌کردند و بعد به سایر اولویت‌هایشان می‌پرداختند. ما باید زندگی‌مان را با قرآن تطبیق دهیم. البته ساخت برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور کارشناسان و متخصصان قرآنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قرآن همه چیز ماست