Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت:سارقان دستگیرشده طلافروشی گچساران پس از پایان تحقیقات در کمترین زمان ممکن مجازات می شوند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران نسبت به کسانی که اقدام به اطلاع رسانی خلاف مقررات آئین دادرسی کیفری می کنند هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد:بعضی از مراجع خلاف مقررات قانون آئین دادرسی کیفری قبل از احراز انتصاب بزه از ناحیه مرجع قضائی و در حین تحقیقات،مبادرت به اطلاع رسانی خلاف قانون و محرمانه بودن تحقیقات مقدماتی کردند که در جای خود پیگیری خواهد شد.
وی بیان کرد: پس از گذشت سه ماه از سرقت مسلحانه طلافروشی گچساران که منجر به قتل 2 تن از صاحبان طلافروشی شد با مدیریت دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، پیگیری مستمر و نظارت دقیق دادستان شهرستان گچساران و همراهی سربازان گمنام حضرت ولی عصر( عج)،مظنونان به سرقت از طلافروشی و خریداران طلاهای مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر دادستان شهرستان گچساران به همراه بازپرس در حال انجام تحقیقات تکمیلی هستند.
حجت الاسلام مزارعی ابراز داشت: هیچ یک از مراجع غیر قضائی درباره اطلاعات مربوط به پرونده های قضائی حق هیچ گونه اطلاع رسانی ندارند.
امروز 2 برادر که چندماه پیش اقدام به سرقت از یک طلافروشی در گچساران و قتل صاحب آن کرده بودند دستگیر شدند.
عصر روز دوشنبه ششم شهریور امسال 2 فرد مسلح پس از ورود به یک مغازه طلافروشی در خیابان بلادیان شهر دوگنبدان صاحب مغازه و 2 فرزندش را با اسلحه کلاشینکف مورد هدف گلوله قرار دادند.
سارقان مسلح پس از سرقت مقادیری طلا با یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره‌ای از محل فرار کردند.
در این حادثه یکی از پسران صاحب طلافروشی کشته شد و صاحب طلافروشی نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و پسر دیگر مرد طلافروش زخمی شد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: حسین خدمتی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی
8143/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور