Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:57:49 GMT

دروازه‌بان برزیلی به تراکتور پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۸۰۷۵

دروازه‌بان برزیلی به تراکتور پیوست

دروازه‌بان ۲۴ ساله و سوم باشگاه واسگودوگاما برزیل با عقد قراردادی ۶ ماهه شاگرد یحیی گل‌محمدی در تراکتورسازی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت esporte intrativo برزیل، جوردی آلمیدا، دروازه‌بان برزیلی و سوم واسگودوگاما این کشور با عقد قراردادی قرضی و ۶ ماهه به تراکتورسازی تبریز پیوست.

طبق گفته این روزنامه این قرارداد امکان دارد ۶ ماه دیگر نیز تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان ۲۴ ساله چهارشنبه آینده به ایران می‌آید تا در تست‌های پزشکی باشگاه تبریزی شرکت کند.

آلمیدا برزیلی تاکنون ۳۷ بازی برای واسگودوگاما به میدان رفته و تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که یامال هم در روزهای اخیر به جمع بازیکنان ناراضی از شرایط بارسلونا پیوسته است و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که از تعویضش در دیدار برابر خیرونا راضی نیست.

بارسا در این بازی حساس و مهم با نتیجه 2-4 برابر خیرونا شکست خورد و جایگاه دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد و در دقیقه هشتاد و چهارم این بازی بود که ژاوی تصمیم گرفت یامال را از زمین بیرون بکشد و ژوائو فلیکس را به جای او وارد زمین کند.

حالا مووی استار پلاس تصاویری از ناراحتی این بازیکن جوان پس از حضور روی نیمکت منتشر کرده است. این ستاره ۱۶ ساله پس از خروج از زمین گرمکنی که به او داده شده بود را به زمین پرت کرد تا نشان دهد که به هیچ وجه از این تصمیم راضی نبوده است.

یامال در دقایقی که در زمین حضور داشت توانسته بود عملکرد بسیار خوبی را در ترکیب بارسا به نمایش بگذارد و پاس گل اول تیمش را برای آندریاس کریستنسن ارسال کرد و پنالتی دیگری را هم برای این تیم گرفت تا بازی را 1-2 کند.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بارسلونا پیش از این خبر داده بودند که خوان لاپورتا هم بسیار از این شکست عصبانی بود و صدای فریادهای او در تونل‌های ورزشگاه که می‌گفت: «باورکردنی نیست!» حتی به گوش هواداران هم رسیده است.

ژاوی هم که از عملکرد بازیکنانش در این بازی عصبانی بود، پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «ما در ۲۰ دقیقه پایانی در سطحی که یک بازیکن بارسا باید باشد نبودیم. اشتباهات بدی انجام دادیم که در چنین سطحی نباید انجام شود و این اولین‌بار نیست که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. احساس می‌کنم که بازی را به راحتی از دست دادیم. رقابت در چنین شرایطی بسیار سخت است. اما این بخشی از ناپختگی بسیاری از بازیکنان است.»

دیگر خبرها

  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)