Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين در واکنش به اقدام رئيس جمهور آمريکا در تعيين قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي گفت که اين اقدام به معناي خروج آمريکا از گفت‌وگوهاي صلح است.
به گزارش سرويس بين‌الملل جام نيـوز، رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين گفت: «انتخاب قدس به عنوان پايتخت اسرائيل به معناي عدم حمايت از روند صلح است، اين موضوع مغاير با اجماع بين المللي است، ماهيت قدس هرگز تغيير نمي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
عباس تصريح کرد: «قدس پايتخت فلسطين است و بزرگتر از آن است که تصميم آمريکا هويت آن را تغيير بدهد.»
وي تاکيد کرد: «تصميم ترامپ حقيقت قدس را تغيير نمي دهد و به اسرائيل موجوديت نمي بخشد، اقدام آمريکا نشان دهنده خروج واشنگتن از نقش خود در روند صلح است.»
العالم
106

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • به دانشگاه مردمی فلسطین خوش آمدید
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه