Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پارتنوپی، معتقد است تیمش از همان بازی اول، از مسیر صعود خارج شده بود.

طرفداری- هفته بد ناپولی در هلند کامل شد. شاگردان ساری با شکست 2-1 مقابل فاینورد، از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باز ماندند و فقط می توانند راهی لیگ اروپا شوند. مارک همشیک، معتقد است اوضاع از همان بازی اول و شکست در اوکراین، برای تیمش در مسابقات اروپایی، وخیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همشیک در مصاحبه ای با مدیاست پرمیوم، گفت:

کاری به نتیجه بازی دو تیم شاختار و سیتی نداشتیم؛ فقط روی مسابقه خودمان تمرکز کرده بودیم. پذیرفتن شکست در دقیقه 90 بسیار دشوار است. برای به دست آوردن نتایج مطلوب، باید خیلی بهتر نشان می دادیم.

در این بازی سرعت بالایی نداشتیم و وقتی توپ در اختیارمان نبود، به خوبی در زمین جابجا نمی شدیم. شکستی که در اوکراین متحمل شدیم، همه چیز را پیچیده کرد و به خوبی نتوانستیم به رقابت ها برگردیم. واقعا شرم آور است.

تیمی هستیم که همیشه برای پیروزی به میدان می رویم و حالا می خواهیم تا جایی که ممکن است در لیگ اروپا پیش برویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم

دریافت 85 MB

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی پس از باخت برابر شمس آذر اظهار کرد: بازیکنانم برای بازی در برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتند.

کد خبر 6093641

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد