Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@07:27:56 GMT

مسابقات قهرمانی کاراته استان قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۹۷۷۰

مسابقات قهرمانی کاراته استان قزوین برگزار شد

به گزارش ایرنا، بیش از 200 کاراته کا از نقاط مختلف استان قزوین در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید در این مسابقات باهم به رقابت پرداختند
در رده سنی نوجوانان در وزن منهای 52 کیلوگرم معراج محمدی، امیر حسین پیروی فرد ، مهدی شقاقی و امیر حسین باجلان، در وزن منهای 57 سینا اسلامی، سورنا باغبان آقایی، سبحان کرمی و رضا قره پور و در وزن منهای 63 کیلوگرم کامیار طاهر خانی، ماهان حمیدی، محمد رضا زینلی و مجتبی مرادی مقام های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن منهای 70 کیلوگرم حسین اسماعیلی، پارسا ایرانی، محمد معصومی و ابوالفضل شالی، در وزن مثبت 70 حمید رضا حیدریان، مجید قاسمی، ابوالفضل نصیری و علی محمدی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در رده سنی جوانان وزن 55 کیلوگرم امیر حسین بهرامی، محمد احمدی، علیرضا زارعی و سهیل بابایی، در وزن منهای 61 کیلوگرم امیر حسین طاهر نژاد، علیرضا نعیمی، امیر حسین رجبی و امیر حسین ملا زاده رتبه های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن منهای 68 ابوالفضل نصیری، کاوه دست افکن، محمد رضا شاه محمدی و محمد حسین بابایی، در وزن 76 کیلوگرم سامان اولادی، مهدی بابایی، مسعود معصومی و علیرضا صفری، در وزن مثبت 76 و محمد رضا محبی، پویا اسدی، علی کشاورز و محمد مهدی علیان حائز رتبه های برتر شدند.
در رده سنی امید در وزن منهای 55 مسعود زارعی، محمد رضا حسین پور، رضا عابدینی و علی محمدی، در وزن منهای 60 محمد حسین قاسمی، میلاد ایوبی، مجتبی باجلان و سید سبحان مجابی، در وزن منهای 67 امیر حسین بابایی، سید محمد امین طباطبایی، اسماعیل شعبانی و محمد رضا کاظمی و در وزن منهای 75 رئوف دست افکن، ابراهیم شعبانی، امیر حسین رحمانی و جواد رجبی و در وزن منهای 84 کیلوگرم دانیال دست افکن، علیرضا رحمانی و حمید رضا نادری به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
بیش از سه هزار کاراته کا به صورت سازمان یافته در بیش از 55 باشگاه کاراته در استان قزوین مشغول فعالیت هستند.
6101*خبرنگار:هادی درزی رامندی* انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله