Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- دارنده مدال طلاي جهان و المپيک کشتي آزاد آمريکا گفت: در صورت رويارويي با يزداني، مبارزه ديدني و جذابي را شاهد خواهيم بود.

کايل اسنايدر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: يزداني يکي از بهترين آزادکاران جهان است که احترام زيادي براي او قايل هستم. البته همه به نوعي مشتاق ديدن مبارزه من و او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در خصوص کسب مدالهاي طلاي جهان و المپيک طي سالهاي 2015 تا 2017 اظهار داشت: مربيان بسيار خوب، انگيزه براي پيشرفت، تمرينات مستمر و داشتن حريفان تمريني قدرتمند سبب شده به اين موفقيت ها برسم و البته تمرکز من هميشه براي رشد و پيشرفت بيشتر است.
اسنايدر که هم اکنون به همراه تيم تايتان مرکوري آمريکا در تهران حضور دارد درباره ديدار فينال وزن 97 کيلوگرم پيکارهاي قهرماني سال 2017 در پاريس يادآور شد: در اين وزن کشتي گيران خوبي از جمله عبدالرشيد سعدالله يف روس در جهان حضور دارند، با اين وجود من سعي دارم که با تمرينات سخت و فشرده و مداوم فاصله خود را با رقبا بيشتر کنم و البته اميدوارم که يزداني بتواند در جام باشگاههاي جهان حضور يابد تا با او هم يک کشتي بگيرم.
وي در خصوص دعوت از يزداني و سعدالله يف براي مبارزه در جام باشگاههاي جهان يادآور شد: اين دو از بهترين هاي جهان هستند و مبارزه با آنها هميشه جذابيت خاص خودش را دارد.‌
دارنده مدال طلاي بازيهاي المپيک ريو در خصوص علاقه مندان کشتي در ايران گفت: ايراني ها بر خلاف مردم آمريکا کشتي را دقيق دنبال مي کنند و به همين علت ايران بهترين کشور براي برگزاري مسابقات و کشتي گرفتن است.
اين آزادکار تيم ملي آمريکا به دو شکست خود در جام باشگاههاي سال 2016 در اوکراين و جام جهاني کرمانشاه اشاره کرد و يادآور شد: اين جاده هميشه دست انداز دارد اما بايد به تلاش و کوشش ادامه دهيم تا پيشرفت کنيم.
وي که بعد از زلزله کرمانشاه در صفحه شخصي خود با مردم اين استان ابراز همدردي کرده بود، گفت:
اميدوارم و دعا مي کنم که همه در سلامت باشند و همچنان بتوانيم به آنها دلگرمي بدهيم.
تيم تايتان مرکوري قهرمان دوره گذشته جام باشگاههاي کشتي آزاد جهان براي حضور در چهارمين دوره اين رقابت ها در تهران حضور دارد.
کشتي آزاد جام باشگاه هاي جهان روزهاي 16 و 17 آذرماه در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار مي شود وارد کشورمان شده است.
کشتي گيراني همچون پاتريک گيلمان (57 کيلوگرم) فرانکلين گومز (57 کيلوگرم) کايل داک (70 کيلوگرم) ديويد تيلور (86 کيلوگرم) کايل اسنايدر (97 کيلوگرم) و نيکولاس گويازدوفسکي (125 کيلوگرم) از چهره هاي مطرح تيم تايتان مرکوري هستند.
کايل اسنايدر آزادکار وزن 97 کيلوگرم ايران در حالي براي مبارزه با رضا يزداني دارنده 4 مدال طلا و برنز جهان و عبدالرشيد سعدالله يف دارنده 3 مدال طلاي جهان و المپيک و نقره رقابتهاي قهرماني جهان ابراز علاقه کرده است که يزداني به دليل مصدوميت در اين رقابتها حضور ندارد و سعدالله يف معروف به تانک روسي احتمالا در وزن 92 کيلوگرم براي تيم بيمه رازي به روي تشک مي رود.
10 کشور خارجي به همراه سه تيم از کشورمان در اين رقابت ها حضور دارند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**1067** 1418
خبرنگار: رضا رمضاني ** ناشر: مريم برزآبادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد

رئیس هیئت کشتی مازندران می‌گوید حسن یزدانی پیش از المپیک باید به یک مسابقه برود و می‌رود؛ مگر آنکه آماده نباشد. - اخبار ورزشی -

امید شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت حسن یزدانی و اینکه آیا او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران ملی‌پوش اضافه خواهد شد؟، گفت: حسن در باشگاه خودش تمرین می‌کند و قطعا از اردوی بعدی خواهد آمد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود یزدانی تمایلی به شرکت در تورنمنت بوداپست نداشته، تاکید کرد: پیش از المپیک، باید به مسابقه برود و می‌رود، مگر اینکه آماده نباشد.

رئیس هیئت کشتی مازندران درخصوص اینکه قبلا به نظر می‌رسید کامران قاسم‌پور هم همراه یزدانی در وزن 86 کیلوگرم در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان شرکت کند، گفت: تصمیم کادرفنی تیم ملی این بود که حسن یزدانی تنها برود، کامران قاسم‌پور هم تمریناتش را پیگیری می‌کند و هرجا که نیاز باشد به تیم ملی کمک خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره اینکه عوامل جنجال‌ساز مسابقات انتخابی استانی مازندران، هنگام برگزاری مسابقات انتخابی کشوری نونهالان نیز در سالن هفت‌تیر حضور پیدا کرده‌اند و آیا با آنها بعد از اتفاقاتی که چندی پیش در ایزدشهر رخ داد، برخورد نشده است؟، گفت: شکایت قضایی که در جریان است، من هم عکس‌ها را دیدم که آنها در سالن حضور دارند، حکم‌شان از سوی دادگاه صادر می‌شود. اتفاقا پیش‌بینی می‌کردیم که به مسابقات تهران بروند، اما اختیار سالن با ما نبود، بچه‌ آنها مسابقه داشته و آنها هم به سالن رفته‌اند.

شایگان در پاسخ به این سوال که فردی که در فایلم‌های منتشرشده از کشتی نونهالان مازندران چاقو به دست داشت هم در سالن هفت‌تیر حاضر شده است؟، تاکید کرد: من در عکس‌ها آن شخص را ندیدم و بعید می‌دانم او هم بوده باشد.

درخواست مازندران برای اضافه شدن 3 کشتی‌گیر به اردو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • حسن یزدانی کجاست؟