Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:01:37 GMT

حوزه علمیه میراث نبوت و امامت است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۱۰۵۳

حوزه علمیه میراث نبوت و امامت است

زنجان- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: حوزه علمیه میراث نبوت و امامت است و در این میان طلاب میراث داران این امانت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم و عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه  ولیعصر(عج) شهرستان خرمدره، افزود: حمایت از حوزه‌های علمیه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و باعث می‌شود ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حوزه علمیه میراث نبوت و امامت است و در این میان طلاب میراث داران این امانت هستند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بر تقویت حوزه‌های علمیه تأکید کرد و گفت: دشمنان درصدد هستند که حوزه‌های علمیه را تضعیف کنند ولی هرگز موفق نخواهند شد.

خاتمی با بیان اینکه در استان زنجان عالمان و فرهیختگان علمی و مذهبی فراوانی وجود دارد، افزود: حوزه‌های علمیه مکانی برای پرورش و تربیت نخبگان دینی است و خوشبختانه در این امر حوزه‌های علمیه استان زنجان موفق بوده است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی و دینی در حوزه‌های علمیه استان زنجان با جدیت پیگیری می‌شود.

خاتمی ابراز کرد: توجه به حوزه‌های علمیه توسعه فرهنگی استان زنجان را به دنبال دارد و در تحقق این امر مهم طلاب باید تلاش و مدیریت لازم را داشته باشند. 

وی افزود:  طلاب حوزه علمیه سرمایه‌های فرهنگی و مذهبی استان هستند بنابراین باید به خوبی تربیت‌شده و قرآن را سرلوحه کاری خود قرار دهند و حرکت و تفکرشان قرآنی باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.
 
وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.
 
عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟