Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی یوسفی ظهر امروز در بررسی مناطق زلزله‌زده در دیر و کنگان با اعلام آمادگی برای یاری رساندن به آسیب‌دیدگان از این حادثه اظهار داشت: پارس جنوبی به عنوان صنایع تامین کننده گاز مصرفی، محصولات جانبی و تولیدات مختلف صنعتی از ظرفیت بالایی در عرصه تولید و اشتغال برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بررسی خسارت وارد شده به بناهای شهرستان دیر برای رفع خسارت‌های وارده و امدادرسانی به زلزله زدگان از آمادگی منطقه ویژه پارس جنوبی و صنعت نفت خبر داد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با تشریح برخی برنامه‌های مدیریت بحران صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور در عسلویه افزود: تجاربی که در حوزه مقابله و مدیریت بحران در حوادث مشابه به دست آمده می‌تواند در این حوادث و بلایای طبیعی به کمک آید.

یوسفی با تاکید بر افزایش ظرفیت منطقه پارس جنوبی برای یاری رساندن به حادثه دیدگان بیان کرد:ظرفیت منطقه ویژه پارس جنوبی برای کمک‌ و امدادرسانی به حادثه دیدگان در وقوع حوادث با تامین امکانات لازم افزایش یافته است.

وی با اشاره به کمک رسانی منطقه ویژه پارس جنوبی به زلزله‌زدگان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در پاسخ به محبت‌های همیشگی مردم جوامع پیرامونی پارس جنوبی، صنعت نفت همواره در اجرای طرح توسعه صنعتی به حوزه پیرامونی نیز توجه خاصی دارد.

فرماندار شهرستان دیر نیز با قدردانی از توجه مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی در خدمات رسانی به مناطق مختلف استان بوشهر گفت: منطقه ویژه پارس جنوبی در مواقع گوناگون یاری رسان مشکلات شهرستان دیر بوده که این مهم در جریان آتش سوزی اسکله بندر دیر، حادثه طغیان آب دریا و زلزله اخیر درخدمات رسانی به مردم آسیب دیده شاهد بودیم.

حمزه اعتماد ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های مدیریت بحران پارس جنوبی ، شاهد کاهش تلفات و خسارت‌های احتمالی حوادث طبیعی در سطح منطقه باشیم.

انتهای پیام/پ

توانمندی منطقه ویژه پارس جنوبی در امدادرسانی به حوادث

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: قاره آسیا بدترین حوادث آب‌وهوایی به ویژه سیل را در جهان تجربه می‌کند. شبکه تی آر تی ترکیه با اشاره به بحران گرمایش جهانی و بالا رفتن بی‌سابقه دمای زمین نوشته دمای کره زمین نسبت به دوره ۱۹۶۰-۱۹۹۰ دو برابر شده است و این گرمایش بی سابقه تبعات فاجعه‌باری به ویژه در قاره آسیا داشته است.

بنا براین گزارش،‌ ۷۹درصد از بلایای طبیعی آبی در سال ۲۰۲۳ میلادی در قاره آسیا به وقوع پیوسته است.

۶۰درصد از بلایای طبیعی مرتبط با سیل بوده است. فجایع محیط زیستی در قاره آسیا ۲هزار قربانی داشته است. و این حوادث محیط زیستی زندگی بیش از ۹میلیون نفر را به‌طور مستقیم تحت تاثیر قرار داده است.

دولت چین اوایل هفته جاری اعلام کرد که بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا در گوانگ‌دونگ پرجمعیت‌ترین استان این کشور، مجبور شده تا حدود ۶۰ هزار نفر را از خانه‌هایشان تخیله کند. هفته گذشته نیز سیل بی سابقه در امارات متحده عربی خسارت های گسترده ای را برجای گذاشت. برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این سیل به ویژه در شهر دبی یک میلیارد دلار خسارت به بار آورده است.

کد خبر 846954 برچسب‌ها سيل خبر مهم محیط زیست جهان

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!