Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اقتدار سردار سلیمانی ثمره‌ای از سه قطره خون پاکی است که در این دانشگاه در 16 آذر به زمین ریخت.

عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه در دوران قبل از انقلاب، آمریکایی‌ها در کشور ما حقوق ویژه‌ای مانند کاپیتولاسیون داشتند که اگر یک فرد معمولی آمریکایی یک مقام ارشد در کشور به قتل می‌رساند و ایران حق نداشت او را در داخل محاکمه کند، گفت: اما امروز می‌بینیم که مسئله کاملا برعکس شده و وقتی که رئیس سازمان جاسوسی آمریکا به یک مقام نظامی ایرانی نامه می‌نویسد او با آرامش خاطر و اقتدار می‌تواند بدون اینکه نامه را باز کند آن را برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی رفتار سردار سلیمانی در خصوص برگرداندن نامه رئیس سازمان جاسوسی آمریکا را ثمره قطره قطره خون پاک سه شهیدی خواند که در روز 16 آذر به زمین ریخته شد.

وی تصریح کرد: با ریخته شدن خون این سه جوان بر روی زمین نهالی کاشته شد که امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده و می‌بینیم وقتی که رئیس سازمان جاسوسی آمریکا به حاج قاسم نامه می‌نویسد او طوری رفتار می‌کند که نشان می‌دهد اصلا آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد که بخواهد نامه‌ای از آن بگیرد و به شجاعت و آرامش خاطر نامه را برمی‌گرداند.

ضرغامی با تاکید بر اینکه این رفتار از نظر من اوج اقتدار ملت ایران است، اظهار کرد: این اتفاق بخاطر راهبرد مقاومت و شهدایی که تقدیم کردیم رخ می‌دهد که فوق‌العاده قابل ارج و احترام است.

27216

کلید واژه‌ها : قاسم سلیمانی - ایالات متحده آمریکا - عزت الله ضرغامی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات