Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پوستر جدید فیلم سینمایی "جنگ ستارگان ۸" با نام فرعی "آخرین جدای" امروز با طرحی از "کری فیشر" بازیگر فقید این اثر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پوستر جدید فیلم سینمایی "جنگ ستارگان 8" با نام فرعی "آخرین جدای" امروز با طرحی از "کری فیشر" بازیگر فقید این اثر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رین جانسون کارگردان این فیلم با انتشار خبری اتمام فیلمبرداری فیلم سینمای جنگ ستارگان 8 را اعلام کرد.

فیلم سینمایی جنگ ستارگان 8 با نام فرعی "آخرین جدای" 17 دسامبر 2017 اکران بین المللی خود را آغاز می نماید.

فیلمنامه این اثر حاصل همکاری "جرج لوکاس" با "ریان جانسون" است. جرج لوکاس بدون شک پدر جنگ ستارگان محسوب می شود و در هریک از نسخه های این فیلم نامی از وی شنیده می شود.

تام هاردی، کری فیشر، دیسی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک و آدام درایور از دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

با پایان پذیرفتن مراحل تولید این فیلم هم اکنون وارد مراحل پس از تولید شده و به احتال فراوان پیش از اکران عموم در چندین جشنواره رونمایی می شود.

گفتنی است یکی از بازیگران قدیمی این فیلم یعنی "کری فیشر" که در نسخه هشتم نیز حضور دارد سال گذشته بر اثر مشکل قلبی درگذشت.

این اثر در ادامه فیلم قبلی یعنی "نیرو بر می‌خیزد" ساخته شده و "ری" به همراه تیمش و حضور احتمالی "اسکای والکر" به مبارزه علیه بیگانگان می‌روند.

شماره قبلی فیلم "نیرو برمی‌خیزد"، شروعی بسیار خوب برای نسل جدید جنگ ستارگان بود و امیدواری زیادی وجود دارد که این سری، خاطرات خوش سری‌ اول را تکرار کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم

نگاهی داریم به وضعیت کنونی بازیکنان تیم رویایی رئال مادرید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران