Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@00:15:09 GMT

انهدام باند تولید تجهیزات ماهواره در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۱۲۷۲

انهدام باند تولید تجهیزات ماهواره در جنوب تهران

خرداد:افرادی که با ایجاد یک کارگاه در جنوب تهران اقدام به ساخت و توزیع دیش‌های ماهواره کرده بودند، توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، از مدتی قبل ماموران کلانتری 170 کهریزک از طریق منابع خبری و اطلاعاتی خود از فعالیت گروهی که اقدام به ساخت دیش‌های ماهواره در یک کارگاه کرده بودند، با خبر شده و تحقیقات خود برای اطمینان از این گزارش را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند که اطلاعات واصله صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بااطمینان از صحت اطلاعات تیمی از ماموران کلانتری 170 کهریزک اقدامات خود برای دستگیری افراد فعال در این کارگاه را آغاز کردند و با دریافت حکم مقام قضایی به کارگاه این افراد رفته و چهار متهم را که اقدام به ساخت دیش‌های ماهواره کرده‌بودند شناسایی و دستگیر کردند.
همچنین ماموران اقدام به بازرسی از این کارگاه کرده و 519 دیش ماهواره را که آماده توزیع بود، کشف و ضبط کردند که همراه متهمان به مقر انتظامی منتقل شد.
چهار متهم دستگیر شده نیز تحت بازجویی قرارگرفتند که در اظهارات خود معترف شدند که از مدتی قبل اقدام به تبدیل این کارگاه به محلی برای تولید لوازم و بشقاب‌های ماهواره کرده و با توجه به دور بودن موقعیت آن از بافت شهری تصور نمی‌کردند که از سوی پلیس دستگیر شوند.
در نهایت برای هرچهارمتهم پرونده‌ای تشکیل و آنان برای ادامه روندرسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. برچسب ها: جنوب تهران ، تجهیزات ماهواره ، باند تولید تجهیزات ماهواره

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • ارتباط بلوتوثی شبکه هابل با یک ماهواره برای اولین بار
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند