Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین نشست تئاتر کاغذی با حضور مریم منصوری، احسان حاجی پور و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری موسسه افرامانا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در ششمین نشست تئاتر کاغذی نمایشنامه "برف زمین را گرم می‌کند" نوشته مریم منصوری؛ معرفی و بررسی می‌شود.

 در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۸ آذر ماه ۹۶ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، پانیذ اسماعیلی، پوریا افراسیاب، علیرضا رحیم‌زاده، معصومه فخر ذاکری، مسعود سلامی، عسل شاکری به کارگردانی ملیکا رضی نقش خوانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشنامه به توارث جنون کشتن در چند  نسل از یک خانواده می‌پردازد. موقعیتی که فعل کشتن  را از ورطه قتل خارج می‌کند و آن را به کنشی روانی و انتخاب ناپذیر تبدیل می‌کند.

نمایشنامه "برف زمین را گرم می‌کند" در مجموعه نمایشنامه‌های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در قطع رقعی با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات نمایش در دسترس علاقمندان قرارگرفته است.

پیش از این در سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی، نمایش‌نامه‌های وقتی "روح لیر از ژوکر مر مرخصی می‌گیرد" نوشته روزبه حسینی، "یافت آباد" نوشته محمد مساوات و "بالستیک زخم" نوشته پیام لاریان، "دوزخ و راه" نوشته سیروس همتی و "خواب خیس ماهی" نوشته مهدی میرباقری نمایشنامه‌خوانی و بررسی شده بود.‌

سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایشنامه‌های منتشر شده جدید ایرانی ماهی یکبار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یادشده به خیابان شریعتی، بالا تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸- ۲۰ تماس بگیرند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل بیش از نیم میلیون مجوز کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری مهر، استان‌های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی به ترتیب با تبدیل ۱۳.۳ درصد، ۱۳.۲ درصد، ۱۱.۸ درصد و ۹.۷ درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا در صدر جدول تبدیل قرار گرفتند؛ همچنین در استان‌های بوشهر، خوزستان، کرمان، هرمزگان، فارس و سیستان و بلوچستان کمترین میزان تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا انجام شده است.

«بر اساس قانون باید تا ۲۵ اردیبهشت تمام مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شود.»

کد خبر 6097502

دیگر خبرها

  • تبدیل بیش از نیم میلیون مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • رهبری به جدول ٦٤ نفره رسید/ حذف فتوحی و ارسباران