Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رویترز، قیمت هر واحد بیت کوین در بازار معاملات روز پنج شنبه برای اولین بار از زمان پا به عرصه گذاشتن این ارز رمزنگار محبوب به دنیای ارزهای دیجیتال به بیش از ۱۴ هزار دلار رسید که رکوردی شگفت آور محسوب می شود.

این در حالی است که قیمت بیت کوین در ابتدای سال جاری میلادی کمتر از یکهزار دلار در هر واحد بود و اکنون با سیر صعودی و بدون توقف روز به روز به ارزش خود می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین حال قیمت بیت کوین در بازار معاملات ارز مجازی امروز پنج شنبه ابتدا به ۱۴ هزار و ۴۷ دلار و ۴۰ سنت رسید و سپس با ۲.۹۴ درصد افزایش در صرافی مرجع ارز دیجیتال «بیت استامپ» در لوکزامبورگ در برابر ۱۴ هزار و ۳۰ دلار در هر واحد معامله شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد

نخست وزیر روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که گردش مالی در اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) در سال ۲۰۲۳ به سطح بی سابقه‌ای رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که گردش مالی در اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) در سال 2023 به سطح بی سابقه‌ای رسیده است.

وی در نشست راهبردی "ادغام اوراسیا در جهان چند قطبی"، اظهار داشت که گردش تجاری این اتحادیه به 7.4 تریلیون روبل (8.7 میلیارد دلار) رسید که تقریباً دو برابر بیشتر از زمان ایجاد این اتحادیه است.

عزم اتحادیه‌ اوراسیا برای افزایش همکاری با شانگهایمسکو: تولید ناخالص داخلی اوراسیا امسال رشد می‌کند

میشوستین گفت: تجارت متقابل نیز به طور مداوم در حال گسترش است. در سال 2023، در اتحادیه اقتصادی اوراسیا به رکورد 7 تریلیون و 400 میلیارد روبل رسید که تقریباً دو برابر زمان ایجاد این اتحادیه است. و در کشورهای مشترک المنافع این رقم از 10 تریلیون روبل (109 میلیارد دلار) فراتر رفته است.

میشوستین همچنین به تجارت اتحادیه روسیه و بلاروس اشاره کرد و گفت: من اخیراً در مورد این موضوع با نخست وزیر بلاروس صحبت کردم؛ (گردش تجاری این اتحادیه) به 4 تریلیون روبل (43.8 میلیارد دلار) رسیده است.

بر اساس این گزراش، اوراسیا شامل پنج کشور روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار