Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@06:26:48 GMT

معمای 13 نوجوان ویتنامی مفقود شده در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۲۴۹۶

معمای 13 نوجوان ویتنامی مفقود شده در انگلیس

پلیس اسکاتلندیارد جستجوهای خود را برای یافتن ردی از 13 نوجوان ناپدید شده در «نورت همشایر » آغاز کرد. آرزوکیهان

ایران آنلاین /به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی استار، تمامی جوانان اهل ویتنام بوده و به شکل غیر قانونی وارد بریتانیا شده بودند.

این در حالی است که تاکنون 150 کودک ویتنامی که توسط باند قاچاقچیان انسان وارد بریتانیا شده بودند تحت حمایت دولت بریتانیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش های رسیده پلیس نگران است تا 13 جوان ویتنامی بار دیگر گرفتار باند قاچاقچیان انسان شده باشند.

اطلاعات بدست آمده نشان میدهد که دختران و پسران ناپدید شده ویتنامی بین 14 تا 18 سال سن داشته اند.

بارونس «باتلر اسلس» رئیس گروه حزب مبارزه با قاچاق انسان در این باره گفت: « ارقام بسیار نگران کننده است قاچاق انسان به این روش نوعی برده داری مدرن است.»

--- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، گفت: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • بازداشت ۴۵ نفر به دلیل اعتراض به قانون ضد مهاجرتی سوناک
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد
  • تحریم ایران علیه تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی + جزئیات | کدام مقامات انگلیس در لیست هستند؟
  • تحریم‌های ایران علیه ۵ نهاد و ۸ عضو رژیم انگلیس