Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس کشور با تشکر از تمام‌ نهادهای خدمت‌گذار در منطقه به تشریح کارهای انجام شده و نیز برنامه‌های آینده در حوزه بهداشت و درمان پرداخت و گفت: نیاز فعلی شهر سر پل ذهاب، کلینیک‌های تخصصی است که ظرف هفت روز آینده تامین خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه خبری سلامت سپید پوش ، پیر حسن کولیوند، رئیس اورژانس کشور در بازدید امروز صبح خود از مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب ضمن تشکر از خدمات ارتش و سپاه در این مناطق گفت: زحمات مسئولان در نهاد‌های مختلف برای هماهنگی دستگاه‌ها و برطرف کردن مشکلات مردم منطقه قابل تقدیر است و از همه عزیزان سپاه، ارتش، فوریت‌های پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکر می‌کنیم که این‌قدر ایثارگرانه خدمت رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند در ادامه به روند پیشرفت خدمت رسانی در منطقه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیمارستان سرپل ذهاب راه افتاده است، تمام بخش‌های CCU ، داخلی، اورژانس و اتاق عمل در حال بهره‌بردای است و اولین عمل جراخی در این بیمارستان در حال انجام است؛ انشالله تا زمانی‌ که بیمارستان اصلی آماده شود، این بیمارستان به کارش ادامه خواهد داد.

رئیس اورژانس کشور افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است ظرف 3 ماه آینده بیمارستان ایصلی قابل بهره‌برداری شود؛ مسئله‌ای که الان وجود دارد اهمیت و لزوم وجود درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی در سرپل ذهاب است تا دسترسی مردم منطقه به خدمات تخصصی راحت‌تر باشد و مشکلات تردد هم‌وطنان عزیز در این منطقه برطرف شود که این موضوع هم با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده و برنامه‌ریزس که صورت گرفته تا هفته آینده تامین خواهد شد.

کولیوند در پایان صحببت‌های خود با تاکید بر حضور نیروهای امدادی تا برگشت شرایط به وضعیت عادی و قبل از زلزله در منطقه گفت: در این سفر از مناطق روستایی نیز بازدید به عمل خواهد آمد و روند خدمت‌رسانی و اقدامات انجام شده نسبت به روزهای اول مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف پراید و کامیون در روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در قطب صنعتی شهرکرد باعث فوت ۱ نفر و مصدومیت ۳ نفر شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ایشان افزود: متأسفانه به علت شدت جراحات ۱ نفر در دم جان باخت و ۳ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903411

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان