Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین بزرگداشت روز جهانی و هفته ملی خاک، با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه شهرکرد در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه، تأثیر خاک بر تغییر جهانی اقلیم، پسخورد‌ها و ترسیب کربن خاک، امنیت خاک، فرصت‌ها و چالش‌ها در توسعه باغات در اراضی شیب‌دار و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی در چهارمحال و بختیاری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این بزرگداشت، ارج نهادن به اهمیت موضوع خاک، ارزش اقتصادی و اجتماعی و چگونگی تولید خاک، جلوگیری از تخریب و نابودی و همچنین ضرورت بهره برداری پایدار از آن بود.

۵ دسامبر برابر با ۱۴ آذر به عنوان «روز جهانی خاک» و ۱۲ تا ۱۸ آذر امسال هم به عنوان «هفته ملی خاک» با شعار «مراقبت از کره زمین، با مراقبت از خاک آغاز می‌شود» نامگذاری شده است.

دانشگاه شهرکرد در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ن

مراقبت از کره زمین، با مراقبت از خاک آغاز می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد دختران ایران زمین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ۳۰۰ روایتگر آموزش دیده با حضور در مدارس دخترانه کشور تا پایان دهه کرامت، روایتگر پیشرفت دختران ایران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • آغاز رویداد دختران ایران زمین
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم