Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر شفیع خدایی درگفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور امواج ناپایدار جوی از استان بوشهر است که در پی آن افزایش ابر و سرعت وزش باد نیز پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: با این شرایط پیش بینی شده دریا نیز به سبب وزش باد شدید تا روز یکشنبه مواج و متلاطم باشد.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت برای برخی از نقاط تشکیل پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی شده است.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 16 تا 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که از امشب شمال غربی با سرعت 16 تا 44 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده و گاهی به بیش از 54 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
وی افزود: ارتفاع موج در در قسمت های شمالی و مرکزی 90 تا 180 سانتی متر و در قسمت جنوبی 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که از امشب بتدریج در تمام نقاط 120 تا 210 سانتی متر و گاهی به بیش از 270 سانتی متر نیز افزایش می یابد.
شفیع خدایی گفت: فردا زمان جزر اول دریا 06:14، مد اول 12:59، جزر دوم 16:58 و مد دوم دریا 23:11 پیش بینی شده است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، هواشناسی که پیشتر هشدار سطح زرد صادر کرده بود با بررسی نقشه‌های جدید، اعلام کرد از صبح شنبه در نیمه_جنوبی استان رگبار و رعد و برق و باد لحظه‌ای شدید را شاهد خواهیم بود.
بنابر اعلام کارشناسان هواشناسی، بارش‌ها از شمال و شمال غرب آغاز می‌شود و شدت بارش‌ها در مرکز و جنوب استان خواهد بود
در اسفراین و صفی آباد بارش‌ها به صورت رگباری با احتمال تگرگ همراه خواهد بود.
وزش باد لحظه­‌ای نسبتا ­شدید، بارش باران، در بعضی از ساعت‌ها رگبار­باران­ و رعدوبرق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ (نیمه جنوبی استان)، مه خواهد بود.
اغلب نقاط بویژه نیمه جنوبی استان شامل شهرستان‌های شیروان، فاروج، اسفراین، بام و صفی آباد، گرمه و جاجرم، و بخش‌هایی از بجنورد
اثر مخاطرات: کاهش­ دید، لغزندگی جاده ها، صاعقه، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان­آب، سیلابی شدن مسیل­ها، خسارت به سازه ­های موقت. کاهش ۴ تا ۶ درجه ­ای دمای بیشینه روز شنبه را به همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • ببینید | هواشناسی هشدار داد؛ بارش باران شدید و تگرگ در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید