Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@19:43:12 GMT

هیات سوریه در مذاکرات ژنو شرکت خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۳۷۹۹

هیات سوریه در مذاکرات ژنو شرکت خواهد کرد

یک منبع در وزارت خارجه سوریه از مشارکت هیات این کشور در مذاکرات ژنو خبر داد.

ایران آنلاین / یک منبع در وزارت خارجه سوریه در گفتگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سانا) عنوان داشت که هیئت سوریه به ریاست بشار الجعفری، نماینده دائم دمشق در سازمان ملل روز یکشنبه وارد ژنو خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این هیئت در دور هشتم مذاکرات میان گروه‌های سوری در ژنو شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع مذکور تأکید کرد که هیئت سوری روز جمعه به دمشق باز خواهد گشت. بشار جعفری چند روز گذشته با زیرسوال بردن روند این دور از مذاکرات اعلام کرده بود که پافشاری مخالفان برای برکناری رئیس جمهور سوریه تهدیدآمیز و غیر مسئولانه است.پیشتر نیز یک منبع در دولت سوریه اعلام کرده بود که هیات دولت هنوز تصمیمی درباره بازگشت به ژنو جهت از سرگیری مذاکرات صلح با مخالفان نگرفته است. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد