Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@20:25:49 GMT

16 آذر روز پیوند دانش خواهی و آزادی طلبی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۴۰۴۰

16 آذر روز پیوند دانش خواهی و آزادی طلبی

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد بناب، دکتر سیدعبداله حجتی به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو این روز یکی از روزهای مهم نمادین در کشور عنوان کرد و گفت: در این روز دانشجویان نشان دادند که در اموران کشور نقش مهمی دارند و برابر ظلم و استکبار ساکت نخواهند ماند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب شانزدهم آذر ماه هر سال را یادآور روح استکبارستیزی، عدالت طلبی و آزادی خواهی دانشجوی ایرانی بیان کرد و گفت: دانشجویانی که با خون خود، نهال مبارزه در راه استبدادستیزی و استقلال خواهی را آبیاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۶ آذر، نماد پیوند دانش طلبی و آزادی خواهی است چرا که علم توأم با ایمان، ظلم و ستم مستبدان را برنمی تابد.

دکتر سید عبدالله حجتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهداء به ویژه شهدای پر افتخار عرصه علمی کشور، فرا رسیدن ۱۶ آذر “روز دانشجو” را به همه تلاشگران عرصه علم و ایمان خصوصا دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض نمود و گفت: امیدوارم جامعه علمی کشور با پیروی کامل از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با تلاش جهادی و عزم ملی، گام های موثری در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی