Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > شهری - ایسنا نوشت: رییس سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی ۲۱ مهدکودک در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

انوشیروان محسنی‌بندپی در تشریح اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده، از راه‌اندازی ۲۱ مهد کودک در این مناطق خبر داد و افزود:  مهدکودک را با ۳۱ کانکس برای بچه‌های مناطق زلزله‌زده برپا کرده‌ایم و برخی مهدکودک‌ها دو کانکس در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نصب ۲۰۶ کانکس برای مددجویان بهزیستی در این مناطق خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۶ کانکس به معلولان و ۱۹ کانکس به جانبازان اختصاص داده شده و ۱۱۱ کانکس را در حوزه اجتماعی نصب کرده‌ایم.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شناسایی ۱۱۸ معلول جدید در حادثه زلزله غرب گفت: در حال حاضر کمیته تعیین نوع و شدت معلولیت در مناطق زلزله زده فعال است.

محسنی بندپی با بیان اینکه ۱۸ ضایعه نخاعی در زلزله گزارش شده که دو مورد آن فوت کرده‌اند، گفت: در این حادثه همچنین ۱۱ کودک که هر دو والدین آنها فوت شده، شناسایی شدند. ۱۴ کودک نیز با فوت مادر و ۳۹ کودک که پدر آنها فوت کرده، شناسایی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دو مرکز توانبخشی سیار راه‌اندازی شده که اقدامات فیزیوتراپی و توانبخشی را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۱۷۵ منزل مسکونی مددجویان نیاز به بازسازی کامل دارد که با قرارداد با سپاه پاسداران انجام خواهد شد. دو پایگاه اورژانس اجتماعی هم در منطقه راه‌اندازی کردیم.
انتهای پیام

 

کلید واژه‌ها : زلزله -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم

پدری ست میانسال،از دو سال پیش به سرطان روده مبتلا شده است. و با قرض و وام و کمک شما عزیزان درمان را ادامه داده است. متاسفانه در اثر بیماری هر دو کلیه اش را از دست داده  و در حال حاضر، دیالیزمی شود. برای درمان بیماری سرطان و پیشگیری از عود، باید ماهانه دارو مصرف کند و چکاب شود و همزمان نیز با دیالیز و دارو، خرید برای کلیه رسیدگی کند.وضع جسمانی خوبی ندارد و طبق گفته همسر ایشان گاهی حتی کرایه تاکسی هم ندارد که به دکتر مراجعه کند.گاها از طریق فامیل به ایشان کمک می شود اما به هیچ عنوان کفاف درمان ایشان را نمی دهد.

مورد دوم: دختری ست یتیم.بیش از یکسال است در عقد می باشد و قرار است برج 3 راهی خانه بخت بشود اما هنوز نتوانسته جهیزیه ای تهیه کند وضعیت مالی ضعیفی دارند و تحت پوشش خیریه نسیم وصال نیز هستند.

مورد سوم: پدری ست جوان، یک فرزند دارد .متاسفانه پای ایشان شکسته و تا سه ماه نمی تواند کارگری کند وضعیت مالی ایشان از لحاظ خورد و خوراک به شدت ضعیف است، برآنیم تا با کمک شما عزیزان در حد توان به این خانواده نیازمند کمک کنیم.

هموطنان عزیز در حد توان و برای رضای خداوند به این سه خانواده بیمار و نیازمند کمک کنید.

پرداخت انلاین خیریه نسیم وصال

شماره کارت بانک ملت : ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۴۱۶۲۳۷
 شماره حساب بانک ملت: ۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵
شماره کارت بانک ملی: 6037997599156198
 شماره حساب بانک ملی:  0219934010000
شماره شبا: IR310120020000005898771465  

کد دستوری پرداخت: #52520*6655*

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تولید «تیرآهن بال‌پهن» در راستای ایمن‌سازی ساختمانهای کشور در برابر زلزله
  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی