Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: بی‌شک پیروی و بهره‌گیری از سیره عملی پیامبر اکرم (ص) توسط جوامع اسلامی موجب تعالی و حرکت در مسیر رشد و وحدت هرچه بیشتر خواهد شد
وی افزود: تعامل، همکاری و مشارکت همگانی تأثیر بالایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها به‌ویژه بیماری‌های مسری همچون ایدز در جامعه دارد که دراین‌بین آگاهی مردم موجب کنترل بسیاری از معضلات اجتماعی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شماعی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و آموزش در کنترل و پیشگیری از بیماری ایدز گفت: اهمیت تأثیر این بیماری در زندگی افراد و در برگیری ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی توجه به نقش و اهمیت اطلاع‌رسانی و آموزش را صدچندان می‌کند و نباید در یک روز و یک هفته خلاصه شود.
فرماندار تصریح کرد : بیماری ایدز مرز جغرافیایی، سیاسی و مذهبی نمی‌شناسد و اگر غافل شویم و سیاستگذاری و اطلاع‌رسانی و آموزش صحیحی صورت نگیرد بیماری گسترش‌یافته و هزینه‌های بسیار سنگینی را به جامعه تحمیل می کند.
نماینده عالی دولت درشهرستان به اهمیت حضور و نقش رسانه‌های جمعی در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در جامعه اشاره کرد و افزود: باید تمام سعی و تلاش ما آگاه‌سازی مردم بخصوص جوانان و نوجوانان باشد اما در این راه نیازمند عزم همگانی دستگاه‌ها و نهادهای دیگر همچون سمن‌ها و نهادهای مردم محور نیز هستیم و دراین مسیر باید تلاش کنیم نگاه اتهامی به بیماران HIV که باعث بروز عادتهای غلط در جامعه شده را ریشه کن کنیم چه بسا به همین خاطر آمار دقیقی از مبتلایان در سطح کشور دردست نیست و بسیاری بیماران ازبیان مشکل خود در جامعه هراس دارند.

انتهای پیام/ش.و

 لازمه کنترل بیماری ایدز آگاه‌سازی و اقدامات است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود