Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روز گذشته بود که کوالکام از پردازنده موبايل اسنپدراگون 845 رونمايي کرد و حالا شاهد ارائه جزئيات بيشتري از آن هستيم. اين چيپست که جانشين اسنپدراگون 835 مي شود، قرار است توسط اکثر تلفن هاي همراه اندرويدي پرچمدار سال آينده استفاده شود.
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از ديجياتو، خبر مهم اين است که اين پردازنده قدرت ثبت ويديوهاي 4K HDR تا 60 فريم بر ثانيه را به تلفن هوشمند شما مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين پردازنده همچنين مي تواند ويديوهاي اسلو موشن با رزولوشن 720p تا 480 فريم يا با رزولوشن 1080p با 240 فريم بر ثانيه را ضبط کند.
پردازشگر تصوير اسپکترا 280 در اين چيپست مي تواند در هر ثانيه عمليات کاهش نويز را روي 60 تصوير 16 مگاپيکسلي انجام دهد.
همچنين اسنپدراگون 845 از گاموت رنگي وسيع تر و عمق رنگ 10 بيتي پشتيباني مي کند که 64 برابر رنگ هاي بيشتري را نسبت به قبل به نمايش مي گذارد.

نسبت به چيپست قبلي، کوالکام تغييرات بسياري را ايجاد کرده است از جمله عملکرد بهتر، اتصال بهتر و مصرف کمتر.
کوالکام مي گويد پردازنده گرافيکي آدرنو 630 نسبت به قبل 30 درصد گرافيک بهتري را به نمايش مي گذارد در حالي که 30 درصد مصرف کمتري دارد و بازده نمايشگر 2.5 برابر سريع تر خواهد بود.
همچنين از 6 درجه آزادي پشتيباني کرده و در اپليکيشن هاي واقعيت مجازي و افزوده مي تواند تمام فضاي بسته اطراف را نقشه برداري کند.
سيستم TrueWireless Bluetooth 5 اجازه مي دهد تا از موبايل به چندين اسپيکر يا هدفون به صورت همزمان متصل شويد و صدا را پخش کنيد.
کوالکام مدعي شده که در اين زمينه نيز مصرف انرژي تا 50 درصد بهبود يافته. مودم X20 گيگابيت LTE حالا نسبت به مودم X16 سال گذشته 20 درصد مي تواند سرعت بيشتري را ارائه کند.
انتظار مي رود که اسنپدراگون 845 از اوايل سال 2018 درون تلفن هاي هوشمند شرکت هايي نظير سامسونگ، اچ تي سي، ال جي، گوگل و ديگر توسعه دهندگان تلفن هاي اندرويدي قرار بگيرد. همچنين از انتهاي امسال، شاهد حضور آن روي کامپيوترهاي ويندوز 10 نيز خواهيم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که صبح امروز (دوشنبه) در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بارها بارها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشورهایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بارها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

کد خبر 6091847 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است