Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان غلظت ریزگردها در آسمان اهواز در ساعت 11 پنج شنبه به هشت برابر حد مجاز رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، بنابر اعلام سازمان حفاظت محیط زیست خوستان میزان غلظت ریزگردها در ساعت 11 صبح امروز (پنج شنبه) در شهرستان اهواز 1560 میکروگرم بر مترمکعب و آبادان 1046 میکروگرم بر متر مکعب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اداره کل مدیریت بحران با صدور اطلاعیه ای مدارس و مراکز آموزش عالی شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان، کارون، حمیدیه، باوی، دشت آزادگان، هویزه، هندیجان، امیدیه و رامشیر در روز پنجشنبه را تعطیل اعلام کرده بود.

گفتنی است؛ 30 آبان غلظت گرد و غبار در آسمان چهار شهرستان خوزستان به 23 برابر حد مجاز رسیده بود که سبب تعطیلی مدارس وادارات این شهرستان‌ها شد.

شاخص استاندارد میزان ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی غیر مجاز به مقصد نرسید

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: مأموران پلیس اماکن شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله داروی غیر مجاز دریکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران محل تردد خودروی متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان شناسایی در بازرسی از آن ۴۱ هزار انواع قرص غیر مجاز کشف کردند. 

  فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله غیر مجاز را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
     

 @police_svb

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد