Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > شهری - ایسنا نوشت: معاون نظارت شورای شهر تهران از لزوم بازگرداندن تمامی سوله‌های بحران در دوره مدیریت جدید خبر داد.

افشین حبیب‌زاده در خصوص سرانجام پروژه بازپس‌گیری سوله‌های بحران شهر تهران که در اختیار برخی سازمان‌ها و نهادها قرار دارد و برخی از آنها نیز کاربری غیر دارند، گفت: گزارش کاملی از مدیرعامل سازمان مدیریت بحران اخذ کردیم که بر اساس آن سه نوع سوله بحران و پایگاه در تهران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گروه اول سوله‌های ویژه هستند که در تمامی مناطق شهرداری تهران ساخته شده است، گفت: در این میان چهار پایگاه ویژه مدیریت بحران در اختیار سازمان مربوطه نیست و کاربری غیر دارند که باید هر چه سریع‌تر به هدف اصلی خود بازگردند.

معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه گروه دوم، چهار پایگاه معین هستند که برای هفت استان معین تهران تعیین شده است که خوشبختانه این پایگاه‌ها در کاربری خود یعنی پشتیبانی ستاد بحران مانده و تغییر نکرده‌اند، گفت: 150 پایگاه ناحیه‌ای نیز در تهران پیش بینی شده که تا کنون 75 پایگاه ایجاد شده است و 68 پایگاه آن کاربری غیر دارند که عمده این پایگاه‌ها در اختیار سازمان ورزش شهرداری قرار گرفته و عمدتا به ورزشگاه تبدیل شده‌اند. 10 پایگاه دیگر نیز در اختیار سازمان‌ها و نهادهای دیگر است که کاربری‌شان تغییر کرده و برای بازگرداندن سوله‌ها به کاربری اصلی باید هزینه‌های قابل توجهی متحمل شوند.

حبیب‌زاده گفت: روند بازپس‌گیری سوله‌های مدیریت بحران از مجموعه‌های مختلف شهرداری و سازمان‌ها و نهادهای غیر ادامه دارد. متاسفانه از آنجایی که عمده تغییر کاربری‌ها در داخل خود مجموعه شهرداری انجام شده، مدیرعامل سازمان مدیریت بحران نمی‌توانسته ممانعت کند و شهرداری به علت احساس نیاز یک بخش، سوله‌ها را در اختیار آنها قرار داده است.

وی گفت: عوامل مختلفی در واگذاری سوله‌های مدیریت بحران و تغییر کاربری آنها موثر بوده است، در حال بررسی علت ارائه برخی از این سوله‌ها به بیرون ازمجموعه شهرداری هستیم.

وی همچنین در خصوص سرانجام بررسی نقش سازمان فرهنگی و هنری در تهیه فیلم ماجرای نیمروز گفت: گزارشات مردمی در خصوص ورود شهرداری به تولید این فیلم داشته‌ایم، بنا به گفته رئیس مرکز سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر در واقع قراردادی با سازنده فیلم ماجرای نیمروز منعقد کرده بود که بر اساس آن شهرداری سهم 25 درصدی در تولید این فیلم داشته و بر همین اساس 950 میلیون تومان برای تولید این فیلم پرداخت کرده است که پس از فروش سهم شهرداری پرداخت شده که البته این روند ادامه دارد.

حبیب زاده افزود: جهت شفافیت بیشتر اسناد مربوط به قرارداد در حضور تهیه کننده این فیلم مورد بررسی قرار گرفت و اسناد مالی نیز از سازمان درخواست خواهد شد.

وی گفت: حمایت‌ از فیلم‌ها در وظایف سازمان فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ ایرانی و حفظ ارزش‌های کشور دیده شده است، البته سازمان و موسسه مربوطه باید در انتخاب فیلم‌های مورد حمایت شفاف و باحساسیت عمل کنند و ارائه گزارش از مجموعه فعالیت‌های خود به مردم را در دستور کارخود قرار دهد. شورا نیز در این خصوص باحساسیت بیشتر عمل خواهد کرد.

۴۷۴۷

کلید واژه‌ها : مدیریت بحران - شهرداری تهران - شورای شهر تهران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ وقت اهل وعده دادن نبوده‌ام، اما می‌توانم این قول را بدهم که در یک سال باقی مانده فرصت خدمتگزاری به مردم در این دوره فعالیت، برنامه‌های خود را به سرانجام برسانم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز شوراها، اظهار کرد: امید می‌رود تمام شوراها در سراسر کشور بتوانند خدمتگزاران خوبی برای مردم منطقه خود باشند.

وی افزود: برنامه‌هایی برای خرید وسایل حمل‌ونقل عمومی داریم، به‌رغم کم‌کاری‌ها و برخورد برخی افراد که به نفع آن‌ها نیست، کار در حال انجام است و به نتیجه خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: برای تأیید فنی واگن‌های مترو گامی برداشته و نامه‌ای نیز ارسال شده است تا مبلغ به حساب سازنده واریز شود و فرایند ساخت صورت گیرد، البته احداث طبق وعده‌ها آغاز شده است و امید می‌رود در ۱۴ ماه وعده داده شده به نتیجه برسد.

چمران با تاکید بر اینکه دیدگاه بنده جهادی است و بر این مبنا حرکت می‌کنم، اضافه کرد: حتی یک ساعت هم برای بنده مهم است، زیرا به نفع مردم خواهد بود و موضوع اهمیت دارد.

وی ادامه داد: هر بخشی به نوبه خود تلاش می‌کند تا مشکلات رفع شود؛ هرچند مشکلات یک، دو یا ۱۰ مورد نیست و گاهی برای رفع یک مشکل شاید یک ماه زمان صرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در دوره‌های قبل برای تأسیس بانک شهر به ۲۰۰ امضا نیاز بود و افرادی مأمور شده بودند که حتی در منزل کسانی که باید امضا بدهند، مستقر شوند و امضا بگیرند.

چمران با اشاره به مافیای خودرو، تصریح کرد: بنده اطلاع کامل درخصوص مافیای خودرو ندارم و در این زمینه ورود نمی‌کنم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه پرمخاطب کتاب در مصلی تهران، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب در مصلی رفت و آمدها را مختل می‌کند و امید می‌رود طبق وعده‌ها سال آینده در شهر آفتاب برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: چنانچه تبلیغات نمایشگاه در مترو توسط این شرکت انجام شده باشد، پیگیری و برخورد خواهد شد، اما اگر شرکت‌هایی فضای تبلیغات را اجاره کرده باشند، بحث متفاوتی است.

چمران با بیان اینکه در جلسه امروز آخرین وضعیت حمل‌ونقل عمومی توسط معاونت حمل‌ونقل ارائه می‌شود، گفت: ساعت ۱۰:۰۰ نیز هیئت امنای ستاد مشارکت محلات تشکیل می‌شود و برای ارائه گزارش خزانه‌دار شورا از حساب درآمد و هزینه‌ها آماده شده است.

کد خبر 748671

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم