Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان-ایرنا- رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تیران و کرون گفت: پراکندگی جمعیت و فاصله روستاها تا مرکز شهرستان فرآیند صدورکارت ملی را برای مردم این شهرستان سخت کرده است.

اصغر رضا زاده روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: 60 درصد از جمعیت شهرستان تیران و کرون در بخش کرون ساکن هستند که فاصله بین آخرین روستای این شهرستان تا شهر تیران 70 کیلومتر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه مردم بخش کرون برای فرآیند صدور کارت ملی باید به مرکز شهرستان مراجعه و در بخش کرون مکانی برای صدور این کارت وجود ندارد موجب شده که برخی از افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکنند.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تیران و کرون با اشاره به پایان اعتبار کارت های ملی فعلی، تصریح کرد: راه اندازی پایگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در بخش کرون نیاز است که باید مجوز انجام این کار از سوی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان انجام شود.
وی با بیان اینکه در 2 سال گذشته بیش از 50 درصد مردم شهرستان تیران و کرون کارت هوشمند خود را دریافت کرده اند، اظهارکرد: تاکنون برای 27 هزار نفر از مردم شهرستان تیران و کرون کارت ملی هوشمند صادر شده و مابقی هنوز نسبت به انجام فرآیند صدور کارت ملی خود اقدام نکرده اند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده: عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال