Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@12:05:19 GMT

پلمب کارگاه تولید غیرمجاز آب نبات و شکلات +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۶۱۴۹

پلمب کارگاه تولید غیرمجاز آب نبات و شکلات +عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سرهنگ محمود پارسا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت بدون پروانه فعالیت و بهره برداری یک کارگاه بزرگ تولید مواد غذایی از نوع شکلات و آب نبات در حاشیه شهر ورامین، هماهنگی لازم با دادستان محترم انجام شد و با ایجاد یک تیم ترکیبی متشکل از کارشناسان اداره نظارت بر اماکن عمومی، صنعت، معدن و تجارت و اداره بهداشت ورامین، از این مکان بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: استفاده از کارگر غیر مجاز و نیز استفاده از رنگ دانه ها و مواد شیمیایی بدون نظارت وزارت بهداشت و مسئول فنی در این شیرینی جات استفاده می شد که بنا بر نظر کارشناسان بهداشت، این مواد به صورت غیر اصولی و غیر استاندارد استفاده می شد که با هماهنگی مقام محترم قضایی این مکان پلمب شد و پرونده در دادسرا در حال رسیدگی است.

 

رییس پلیس امنیت شرق استان تهران گفت: حدود ۱۵ تن مواد غیرمجاز و غیر بهداشتی در این کارگاه کشف شد، از این مواد نمی توان استفاده کرد و امکان ارسال آن به بازار وجود ندارد.

 

سرهنگ پارسا اضافه کرد: حدود ۵ نفر در این مرکز کار می کردند، که مالک آن به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

وی از نظارت مستمر و دائم تیم های تلفیقی اداره نظارت بر اماکن عمومی، صنعت، معدن و تجارت و اداره بهداشت در شرق استان تهران خبر داد و گفت: معمولا این مراکز در حواشی شهرها فعالیت می کنند و از مردم می خواهیم وجود چنین کارگاه هایی را به نیروی انتظامی و اداره اماکن اطلاع دهند، تا با آن ها برخورد قانونی شود.

 

 

مهر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد