Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@03:11:15 GMT

ادامه سایه‌بان با حضور بهزاد فراهانی + تیزر جدید

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۶۱۶۹

ادامه سایه‌بان با حضور بهزاد فراهانی + تیزر جدید

‍‍‍‍‍‍

قصه بهزاد فراهانی در سریال «سایه‌بان» از امشب پنجشنبه ۱۶ آذرماه آغاز می شود.

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی شبکه دو، تاکنون یازده قسمت از سریال سایه‌بان به کارگردانی برادران محمودی پخش شده است که از این قسمت با حضور بهزاد فراهانی بازیگر نقش خسرو که از گرجستان آمده ادامه پیدا می‌کند. مژده دختر دایی خسرو (بهزاد فراهانی) است که قرار بود با آرمان ازدواج کند اما به دلایلی این اتفاق نیافتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان امین تارخ، هستی مهدوی‌فر، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی‌زادگان، رویا جاویدنیا، افسانه کمالی، حسام محمودی، علیرضا جعفری، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، علیرضا ثانی فر، سجاد دیر مینا، پیمان مقدمی، علی غلامی، با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، علی اوسیوند، کمند امیر سلیمانی محمد عمرانی و با حضور افتخاری کامران تفتی و آناهیتا افشار را نام برد.

سایه‌بان نخستین سریال برادران محمودی است که محسن چاوشی تیتراژ آن را خوانده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده: «سایه‌بان قصه زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگرنشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند.

ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان ، خون می‌شود در رگ های شان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان ...»

سریال «سایه‌بان» کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا پنج شنبه ساعت۲۱:۳۰ روانه آنتن می شود و بازپخش آن ۱ نیمه شب،۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ روز بعد است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور

تیزر مستند «بارگادون» ساخته ابراهیم شفیعی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «بارگادون» به آداب و رسوم خوشه‌چینی انگور و تهیه کشمش در شهرستان اسفرورین می‌پردازد.

در شهرستان اسفرورین انگور تازه‌فروشی نمی‌شود بلکه انگور‌ها طی فرآیندی به کشمش تبدیل و سپس به فروش می‌رسند.

در شهریورماه در شهر اسفرورین انگور‌ها را می‌چینند و در معرض آفتاب قرار می‌دهند تا به کشمش تبدیل شود، به این فرآیند «بارگادون» گفته می‌شود.

اسفرورین یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های تات‌نشین ایران است و مردم آن به زبان تاتی از زبان‌های ایرانی شاخه شمال‌غربی سخن می‌گویند. پیشینه این زبان به دوران ماد‌ها بازمی‌گردد.

«بارگادون» تازگی به جشنواره فیلم اقوام ایرانی راه یافته است.

عوامل این مستند عبارتند از: تحقیق، نگارش و کارگردان: ابراهیم شفیعی، تهیه کننده: علیرضا، ولی پور، مدیر تصویربرداری: محمد معدنی، آهنگساز: اکبر بلالی، تدوین: ابراهیم شفیعی و سحر برجی حسن کیاده، صداگذاری: محمدحسن صفابخش، صدابردار: سیدجلال سعادت‌یار، مشاور پروژه: دکتر عمران رحیمی‌فر، طراح پوستر: محمدحسن صفابخش.

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم