Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@23:15:20 GMT

اتفاقات باور نکردني از ليگ واليبال بانوان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۶۵۱۸

اتفاقات باور نکردني از ليگ واليبال بانوان

خبرگزاري آريا - دو تيم ديگر هم در آستانه آغاز ليگ واليبال بانوان اعلام انصرف کردند تا اين مسابقات تنها با 2 ديدار شروع شود.
به گزارش "ورزش سه"، ليگ واليبال بانوان ايران بر اساس قرار قبلي بايد از امروز پنج شنبه 16 آذرماه با چهار ديدار در شهرهاي تهران (دو ديدار)، تبريز و بهنمير استان مازندران آغاز مي شد؛ اما علاوه بر مسابقه شهر بهنمير مسابقه دو تيم کن تهران و سالوت تهران هم به دليل آماده نبودن تيم کن لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام کميته بانوان فدراسيون واليبال، ديدار تيم‌هاي بهنمير – رايکا و کن تهران – سالوت تهران برگزار نمي‌شوند. تعداد زيادي از ملي پوشان حاضر به بازي در ليگ نشدند و برخي ديگر هم به تيم بهمنمير رفتند که حالا آنها هم بلاتکليف ماندند. با اين وجود جدا از وضعيت تيم ملي که ضعيف ترين روزهاي خود را سپري مي کند، آغاز ليگ بانوان هم اينطور شد.
* برنامه هفته اول:
تهران، ساعت 14: پيکان تهران – آبنوس تهران
تبريز، ساعت 15: شهرداري تبريز – ذوب آهن اصفهان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی‌وردی در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه‌های نخبگان، افلاک، پیشگام نوین رایمند شهرضا، پیشگام نوین تهران، اندیشه نوین ساری، فیل خوب اراک، ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید

ملیحه احمدی شطرنج باز شیروانی به همراه تیم نخبگان گیلان ضمن قهرمانی لیگ برتر، مدال طلا انفرادی در میز خود نیز کسب کرد.

کد خبر 6088270

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • خواص باور نکردنی نوشیدن جوش شیرین
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد