Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه به جای تسهیلات بلاعوض برای اسکان موقت، کانکس در اختیار مردم قرار می‌دهیم گفت: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء در کرمانشاه حدود ۸ هزار واحد کانکس نصب شده است.

به گزارش فارس، عزیزالله مهدیان با اشاره به نزدیکی سرما و نیازمندی زلزله زدگان به اسکان موقت گفت: اسکان موقت را برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه شروع کرده ایم و در بسیاری از روستاهای آسیب‌دیده، نصب کانکس انجام شده و ساکنان مشکلی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرهای استان کرمانشاه نیز که واحدهای مسکونی آنها دچار آسیب شده است، کانکس‌ها را تامین کرده‌ایم که به‌زودی نصب می‌شود.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن مسئولیت اسکان موقت زلزله زدگان را به عهده دارد و با قرارگاه خاتم الانبیاء به صورت پیمانکاری همکاری می کنیم.

مهدیان گفت: به جای تسهیلات بلاعوض برای اسکان موقت، کانکس در اختیار مردم قرار می‌دهیم و قیمت کانکس‌ها نیز حدود 7 میلیون تومان است.

وی افزود: ماشین‌آلات آواربرداری از سایر شهرستانها را به محل حادثه آورده‌ایم تا کار آواربرداری با سرعت بیشتری صورت گیرد اما چون اکثر مردم می‌خواهند وسایل خود را از زیر آوار بردارند این امر نیازمند زمان است.

وی گفت: کار آوار برداری و بازسازی سرعت می‌گیرد و کار با همکاری مسوولان و دستگاه‌ها افزایش می‌یابد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله تنگستان عصر جمعه در بازدید از ساختمان‌های در دست احداث نهضت ملی مسکن در شهر اهرم عنوان داشت: با توجه به تحویل تعدادی زیادی از منازل در مجموعه ۳۰ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر اهرم شبکه‌های برق و گاز و آب سریعاً نسبت به تعهدات خود در برق و گاز کشی و آب رسانی به این مجموعه اقدام کنند.

معاون برنامه رزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان افزود: نظر به اینکه ۳۸ هکتار دیگر جهت نهضت ملی مسکن به مجموعه شهر اهرم اضافه شده پیش بینی لازم توسط شرکت‌های توزیع برق، آب و گاز استان انجام شود.

معاون برنامه رزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان یادآور شد: ۲۰ واحد از ساختمان‌های فاز یک که کلید تحویل هستند بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده تحویل هستند.

وی با اشاره به اینکه در فازهای ۲ و ۳ در مجموع ۴۰ واحد تکمیل و تحویل مردم شده است اضافه کرد: در فاز چهار ۳۰ واحد در حال ساخت است که دارای ۷۵ درصد دارای پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 6095918

دیگر خبرها

  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود