Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان گفت: یک کشتارگاه غیرمجاز دام با حکم قضایی در زاهدان تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمهدی حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری اداره‌کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک کشتارگاه غیرمجاز دام با حکم قضائی در زاهدان تخریب شد.

مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان افزود: حکم قضایی توسط شهرداری به افرادی که در این محل اقدام به نگهداری و کشتار غیرمجاز دام می‌کردند ابلاغ شد و در ادامه  ضمن خروج احشام موجود در محل، نسبت به تخریب این مکان غیرمجاز اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: معضل نگهداری دام در منازل زاهدان یکی از دغدغه‌های بهداشتی دامپزشکی است و این اداره‌کل با توجه به وجود 2 میدان عرضه دام در کلانشهر زاهدان، همه تلاش خود را با همکاری دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری در زمینه جمع‌آوری دام سطح شهر و هدایت آنها به میادین عرضه دام به کار خواهد بست.

حسینی اظهار داشت: میدان دام "بهنام" در ابتدای جاده کرمان جنب کشتارگاه "پاکدام کویر" و میدان دام "وحدت شرق" در "کلاته کامبوزیا" با امکانات مناسب جهت نگهداری و عرضه دام سبک و سنگین در خدمت دامداران و چوبداران است و با تمهیدات اندیشیده شده، مردم زاهدان می‌توانند دام زنده خود را در محل میادین مذکور انتخاب و کشتار بهداشتی کنند و از انتقال دام زنده به منازل خود اجتناب کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این امر نقش مهمی در کاهش وقوع بیماری‌های مشترک و منتقله میان دام و انسان به ویژه تب کریمه کنگو و دیگر امراض خواهد داشت.

انتهای پیام/

R7843/P1486/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است