Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش برودت هوا تا ساعتی دیگر، گفت: استفاده از زنجیر چرخ در برخی از جاده‌های این استان بویژه محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر الزامی است.

سرهنگ اسفندیار تباشیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: برابر پیش بینی‌های سازمان هوا‌شناسی با افزایش برودت هوا تا ساعتی دیگر شاهد افزایش نزولات جوی بصورت بارش باران و برف به ویژه در مناطق سردسیری، کوهستانی و برف گیر استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده توسط هوا‌شناسی استان و کشور کسانی که قصد تردد از جاده‌های کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند، همراه داشتن زنجیر چرخ در زمستان برای خودرو‌ها بمنظور پیشگیری از حوادث رانندگی ضروری است. 

تباشیر ابراز کرد: ماموران پلیس راه این استان به صورت شبانه روز در مناطق کوهستانی و برفگیر استان حضور دارند و از تردد وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی جلوگیری می‌کنند.

وی ابراز کرد: برابر تجربیات سال‌های گذشته وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی ضمن در راه ماندن، امداد رسانی و پاک سازی جاده‌ها را با مشکل جدی مواجه می‌کنند. 

تباشیر با اشاره به اینکه پلیس راه با اشاره به اجتناب از تردد‌ها و سفرهای غیرضروری در شرایط آب و هوایی پرخطر، تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت در فصل زمستان به طور حتم یک‌بار به‌طور آزمایشی زنجیر چرخ خودرو را بسته و آچارهای مورد نیاز را همراه داشته باشند. 

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏