Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نظاميان رژيم صهيونيستي براي سرکوب تظاهرات فلسطيني‌ها در سراسر کرانه باختري و نوار غزه به خشونت و استفاده از گاز اشک آور متوسل شدند.
به گزارش ايسنا، به نقل از الميادين، به دنبال حمله نظاميان صهيونيست به تظاهرکنندگان فلسطيني در غزه عليه اقدام اخير دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در به رسميت شناختن قدس به عنوان مرکز رژيم صهيونيستي چندين فلسطيني مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيروهاي صهيونيست در حمله خود از گاز اشک آور عليه تظاهر کنندگان فلسطيني استفاده کردند که باعث مصدوميت چندين تن شد.
نظاميان صهيونيست به تظاهر کنندگان در بيت لحم نيز يورش بردند.نيروهاي نظامي بيشتري نيز براي سرکوب اعتراضات فلسطيني در مناطق مختلف مستقر شده اند.
نيروهاي پلس رژيم صهيونيستي هم چنين تعدادي از جوانان فلسطيني در الخليل را به دنبال برگزاري تظاهرات ضد ترامپ بازداشت کرده و به معترضان در نزديکي مسجد الاقصي يورش بردند.شبکه الميادين نيز از مشارکت هزاران فلسطيني در تظاهرات شهر جنين و سر دادن شعارهايي در حمايت از شهداي فلسطيني خبر داد.
از سوي ديگر خبرگزاري "وفا" فلسطين گزارش داد که اعتصاب سراسري در همه بخش‌هاي تجاري، آموزشي، نهادهاي خصوصي و دولتي به جز بخش بهداشت، در شهرها و مناطق مختلف کرانه باختري حاکم شده است.
کليساي ارتدوکس در شهر بيت لحم امروز را روز عزاي عمومي اعلام و تصميم دونالد ترامپ را درباره قدس محکوم و آن را ظالمانه خواند.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با موج جدید تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، سران رژیم صهیونیستی نگرانی خود را نسبت به گسترش دامنه این تظاهرات اعلام کردند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات باید متوقف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری