Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@09:23:05 GMT

یورش نظامیان صهیونیست به هزاران فلسطینی معترض

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۷۷۲۶

خرداد: نظامیان رژیم صهیونیستی برای سرکوب تظاهرات فلسطینی‌ها در سراسر کرانه باختری و نوار غزه به خشونت و استفاده از گاز اشک آور متوسل شدند.

به گزارش خرداد از ایسنا، به نقل از المیادین، به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی در غزه علیه اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی چندین فلسطینی مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای صهیونیست در حمله خود از گاز اشک آور علیه تظاهر کنندگان فلسطینی استفاده کردند که باعث مصدومیت چندین تن شد.

نظامیان صهیونیست به تظاهر کنندگان در بیت لحم نیز یورش بردند.نیروهای نظامی بیشتری نیز برای سرکوب اعتراضات فلسطینی در مناطق مختلف مستقر شده اند.

نیروهای پلس رژیم صهیونیستی هم چنین تعدادی از جوانان فلسطینی در الخلیل را به دنبال برگزاری تظاهرات ضد ترامپ بازداشت کرده و به معترضان در نزدیکی مسجد الاقصی یورش بردند.شبکه المیادین نیز از مشارکت هزاران فلسطینی در تظاهرات شهر جنین و سر دادن شعارهایی در حمایت از شهدای فلسطینی خبر داد.

از سوی دیگر خبرگزاری "وفا" فلسطین گزارش داد که اعتصاب سراسری در همه بخش‌های تجاری، آموزشی، نهادهای خصوصی و دولتی به جز بخش بهداشت، در شهرها و مناطق مختلف کرانه باختری حاکم شده است.

کلیسای ارتدوکس در شهر بیت لحم امروز را روز عزای عمومی اعلام و تصمیم دونالد ترامپ را درباره قدس محکوم و آن را ظالمانه خواند.

برچسب ها: یورش ، نظامیان صهیونیست ، فلسطین ، معترض

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیش‌تر عنوان کرده‌اند.

از سوی دیگر «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی بیان کرد: کابینه نتانیاهو باید میان بازگرداندن اسیران، و بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند.

«بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی تاکید کرد: بازگرداندن اسیرانی که کابینه در هفتم اکتبر در حقشان کوتاهی کرد با وجود اهمیت موضوع جنگ ما علیه حماس، از ورود به رفح مهم‌تر است.

گانتز همچنین بیان کرد: این کابینه اگر توافقی را که اسیران را بازگردانَد و از حمایت سرویس‌های امنیتی برخوردار باشد رد کند مستحق تداوم نخواهد بود.

این در حالی است که «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

کد خبر 6091396

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی