Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: ابراهیم رئیسی گفت: اتهامات زیادی به ما زده میشود که اگر بخواهیم پاسخ دهیم باید دیگر کارها را تعطیل کنیم.
 
به گزارش خرداد، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حجت‎الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد گفت: دانشجویان باید مراقب آفت هایی از جمله سوء استفاده جریان های سیاسی از آنها باشند که برای کسب قدرت تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه های دانشجویی با تکیه بر علم و دانش حرکت کنند و سطحی نگر نباشند.
 
وی گفت: تلاش می کنیم در حوزه رسانه اقدامات مهمی را به انجام رسانیم تا بتوانیم پیام رضوی را به همه منتقل کنیم.
 
رییسی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم علیه آستان قدس سخن نمی گویند و چند سایت خاص موضوعاتی از جمله مالیات را مطرح می کنند. امام راحل دستور دادند آستان قدس و شرکت های تابعه از مالیات معاف هستند.
 
رئیسی گفت: ما هم اکنون مالیات ارزش افزوده و تکلیفی را پرداخت و چند برابر مالیات در مناطق محروم خدمت رسانی می کنیم. در راستای شفافیت، موسسه ای خارج از آستان قدس را مامور به حسابرسی کردیم و مجامع عمومی همه مجموعه های وابسته را تشکیل دادیم. شفافیت اقدامات آستان قدس به میزانی است که تلاش می کنیم میزان درآمد و هزینه کرد موقوفات را اعلام کنیم.
 
وی گفت: میزان نذورات آستان قدس در انتهای سال ۹۵ بیش از ۲۱ درصد افزایش یافته و دلیل آن ارائه خدمات به محرومان و اعتماد خیران و مردم بوده است.
 
رئیسی گفت: در شان زائر امام رضا(ع) اقامت در کمپ نیست و برای حل این مشکل ساخت زائر سراها را آغاز کردیم. خیلی ها می گفتند برخی اقدامات را نمی شود انجام داد که ما با اقداماتمان نشان دادیم می شود بسیاری از کارها را انجام داد.
 
وی تاکید کرد: تازمانی که اقتصاد مقاومتی اجرا نشود صحبت از رفع محرومیت شعار است. اتهامات زیادی به ما زده می شود که اگر بخواهیم پاسخ دهیم باید دیگر کارها را تعطیل کنیم. برچسب ها: ابراهیم رئیسی ، اتهامات ، دستور امام ، مالیات ، معاف

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع